רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

3 במרץ 2013

חדש וראשון מסוגו בישראל: מרכז קניות לעיצוב ולהלבשת הבית יפתח בהרצליה פיתוח

מרכז קניות להלבשת הבית ראשון מסוגו בישראל ניפתח בהרצליה פיתוח מותג  פלורליס  המתמחה  בעיצוב  והלבשת הבית פותח חנות  קונספט למעצבי פנים, סטייליסטים ולצרכן הסופי

 חנות הקונספט  תשתרע על שטח של כ-400 מ"ר ותציג תחת קורת גג אחת את כל מגמות העיצוב והטרנדים המובילים לחללי הבית השונים: למטבח, לאמבטיה, לסלון, לחדרי השינה ואף לגינה 
צילום: שי ויליץ

סכום ההשקעה בפתיחת סניף הקונספט  נאמד בכ- 1 מיליון ₪

מותג  פלורליס, המתמחה בעיצוב והלבשת הבית,  מרחיב את פעילותו ופותח חנות קונספט המיועדת למעצבי פנים, מלבישי בתים ולקהל הרחב בהרצליה פיתוח,  ברחוב יוחנן הסנדלר מס' 1.מדובר בחנות בוטיק ראשונה מסוגה בישראל, שתעניק ללקוחותיה חווית קנייה שלמה  תחת קורת גג אחת. החנות שהושקעו בה כ-1 מיליון ₪ תשתרע על שטח ממוצע של כ – 400 מ"ר, ותעוצב כחללי תצוגה שיחשפו מידי רבעון את  מגמות העיצוב והטרנדים החמים בתחומי עיצוב הבית, המטבח, האמבטיה,  הסלון, חדרי השינה והגינה.  בחנות יוצגו מגוון אדיר של פריטים  בייבוא בלעדי, שנאספו בקפידה לאחר ביקורים ושיטוטים בשווקים שונים ברחבי העולם, מתערוכות, גלריות  וכו.

החנות החדשה תכהן כסניף הקונספט של החברה, זאת בנוסף לחנות הקיימת מזה שנים רבות  בשדרות היובל 14 בנחלת יהודה בעיר ראשון לציון.

חברת פלורליס המתמחה ביבוא, שיווק ומכירה של פריטי עיצוב ודקורציה לבית, החלה את דרכה עם אחד מהטרנדים העיצוביים המובילים של תחילת שנות השמונים- פרחים מיובשים. כמו כל כך הרבה דברים שהשתנו מאז, גם פלורליס
  
 המשיכה להשתנות, נאמנה למגמות העיצוב המתפתחות, והפכה במשך השנים לבית אופנה לעיצוב הבית מהמובילים בישראל.

אלעד בר דיין, מבעלי חברת פלורליס מסר כי: "ההחלטה לפתוח חנות קונספט דווקא בהרצליה פיתוח נובעת מהעובדה כי רחוב יוחנן הסנדלר מהווה מוקד עלייה לרגל לכל חובבי העיצוב והסטייליניג, ואנו בטוחים כי בחנות החדשה לקוחותינו ומעצבי הפנים יוכלו להתעדכן בכל הקורה בעולם העיצוב וליהנות מחווית קנייה  נעימה ומזמינה".

לדבריו: " חנות הקונספט הינה מקום לרעיונות חדשים, לחשיבה מחוץ לקופסא, לחדשנות, יצירתיות והשראה. המבקרים בחנות יוכלו ליהנות מליווי מקצועי של מעצבי פנים מנוסים. כמו כן, הצוות המקצועי של המקום יציע שירותי ייחודי- ייעוץ בתכנון עיצוב הבית החל משלביו הראשונים".

לבסוף אמר בר דיין: "מדיניות המחירים של המותג מתבססת על מחירים הוגנים לצרכן הישראלי, אשר רוצה בנגיעות קלות לשנות, לדרג ולעצב את הבית.

החנות החדשה תשיק  את קולקציית אביב קיץ 2013, המציגה מגוון רחב של כלי בית, פריטי עיצוב ודקורציה, חפצי נוי, גופי תאורה, ריהוט לגינה, פריטי ריהוט וטקסטיל, פרחים, תמונות, מראות המושפעים מהטרנד העולמי החדש הידוע בשמו- ניו וינטג'. הניו וינטג' משלב פרטי עיצוב קלאסיים מן העבר אשר קיבלו טוויסט עכשווי ומודרני.

דוגמאות של מחירים:

רהוט לבית: החל מ 1,000 ₪ עד 12,000 ₪
( הרהוט לבית כולל: שולחנות, כסאות,  ספות, קונסולות, כורסאות ועוד)

כלי מטבח: החל מ  12 ₪  עד- 500
פמוטים: החל מ 30 ₪  עד - 800 ₪
גופי תאורה: החל מ 230 ₪ עד  5,000 ₪
פרחי ועציצי משי: החל מ 30 ₪ עד  600  ₪
מראות: החל מ 100 ₪ עד  3500 ₪
פריטי עיצוב ודקורציה: החל מ    100 ₪ עד - 800 ₪
ריהוט גינה:  החל מ – 400 ₪ עד - 3200 ₪ 
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget