רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

5 במרץ 2013

החלפת שעון קיץ 2013 - החידושים, המגמות, הטכנולוגיות והטרנדים בתחום שעוני היד

ויהי אור! רגע לפני שמזיזים את מחוגי השעון קדימה קבוצת רולטיים חושפת את המגמות, העיצובים והטכנולוגיות החדשות בשוק שעוני היד ב- 29 למרץ יוחלף שעון החורף לשעון הקיץ קבלו את הטרנדים החמים לאביב קיץ 2013

 למי שהשתוקק לעוד קצת שמש בשעות הערב, ב-29 למרץ הוא זוכה למבוקשו. שעון הקיץ ייכנס לתוקפו ובשעה 1 בלילה יוזזו מחוגי השעון שעת אחת קדימה לשעה-2.  
קלווין קליין החל מ1100ש"ח
צילום: יחצ חול
 רגע לפני שמזיזים את מחוגי השעון קבוצת רולטיים, המייבאת ומשווקת 20 מותגי שעונים בינלאומיים, בניהם: אומגה, סווטש, טיסו, הובלו, קנת' קול, CK ועוד  חושפת  את המגמות החדשות, הטכנולוגיות   והטרנדים החמים, בגזרת שעוני היד.

השנה לראשונה נכנס שעון הקיץ לפני תערוכת באזל, תערוכה בה מציגים כל יצרני השעונים המובילים בעולם את החידושים והפיתוחים שלהם לשנה הבאה. הסיבה לדחייה בפתיחת התערוכה היא בניה של מבנה חדש ומרשים לתערוכה מבנה המבטיח תצוגות מרשימות ומדהימות.

בחודש אפריל יציגו מעצבי השעונים המובילים בעולם, את כל החידושים,  במסגרת תערוכת          השעונים המפורסמת,  בבזל, המתקיימת מידי שנה.  התערוכה תחשוף את העיצובים הבולטים לעונת אביב קיץ 2013 ולחורף 2013. מותג השעונים השוויצרי "סווטש" החוגג 30 שנה למותג מצטרף השנה לתערוכת בזל, זו הפעם הראשונה, ויתפרס על ביתן ענק בגודל של כ- 3000 מטר במסגרתו יציג את השעונים החדישים.

לדברי אבי מרקוביץ, מנכ"ל קבוצת רולטיים: "החידושים העיקריים בענף השעונים לקיץ הקרוב באים לידי ביטוי בטכנולוגיות ובעיצובים, כמו כן "בכניסה" של מוטיבים מעולם האופנה לתחום השעונים, כמו: שימוש בג'ינסים, בהדפסים נמר וזברה ושימוש בצבעוניות חזקה".
 עוד מוסיף מרקוביץ: " מגמה נוספת שבולטת השנה בתחום השעונים  היא חיבור והשקות משותפות של מותגי יוקרה המייצרות סדרות מוגבלות מעולם הספורט. חיבורים אלה נעשים עם  שחקני כדורסל, כדורגל, טניס ועוד או עם קבוצות בינלאומיות  מובילות. לדוגמא, מותג שעוני היוקרה הובלו הינו הראשון בעולם שעשה את החיבור בין קבוצות הפאר בכדורגל האירופאי לבין מותגי שעוני יוקרה, הובלו השיקו בעבר שעוני במהדורה מיוחדת לקבוצת הכדורגל האנגלית מנצ'סטר יונייטד ובשנה שעברה לקבוצת הפאר הגרמנית באיירן מינכן. בשנה הקרובה הובלו יציגו שעון במהדורה מיוחדת של הקבוצה האיטלקית המפוארת, יובנטוס".

"זאת הולכת להיות שנת ה-סווטש ללא ספק טוען מרקוביץ, השנה חל מהפך במותג הן ברמת הצבעוניות והן ברמת הדגמים. בקיץ הקרוב יוצגו שעוני מתכת, שעוני כרונו מתכת, שעוני צלילה סקובה המפורסמים  ושעוני אופנה . בנוסף יוצג פיתוח חדשני ומדהים שלא ניתן לספר עליו לפני התערוכה.  הגוונים הדומיננטיים שילוו את סווטש הקיץ הם אדום, שילובים של שחור וירוק, כחול ולבן, זהב ואדום ושעונים בהדפסים אתניים בעיצובים הרפתקניים ועכשווים והכל השראה אתנית".

חידושים בולטים בתחום שעוני היד לקיץ 2013:
טיסו חוגג השנה 160 שנה להיווסדו
המותג במוביל שנים רבות את שוק השעונים השוויצרים המיובאים לארץ (לא כולל סווטש)
המותג הספורטיבי  האולטימטיבי    יציג שעוני ספורט  ושעונים עם פונקציות מגע מיוחדות והכל במחירים נוחים המתאימים לשוק שלנו.
בנוסף יציגו בטיסו שעון אוטומטי מיוחד הפועל במצב מנוחה , ללא בעיה, במשך שמונה ימים .
חשוב לציין כי זה פיתוח מיוחד לעומת מרבית המנגנונים האוטומטיים

בנוסף יציגו בטיסו שעוני כרונומטר חדישיים    שעונים מדויקים להפליא שזכו באישור כרונומטר המהווה ערובה לדיוק

אומגה – מותג היוקרה השוויצרי   ימשיך בפיתוח מנגנונים אוטומטיים איכותיים
כאשר לפני כחודש הוצג מנגנון מיוחד של שעון , הפותר את בעית השפעות השדה המגנטי על מנגנון השעון , ומביא לרמת איכות מושלמת.
זהו פיתוח חדשני הנמצא רק בשעוני אומגה מיוחדים.

בנוסף יוצג ליין חדש של שעוני ספידמסטר    מסדרת השעונים הוותיקה ששעון ממנה היה על הירח.
לונגין   מותג יוקרה החוגג השנה 180 שנות פעילות ללא הפסקה בדיוק באותו מקום- סיינט אימייר שוויץ
המותג יציג סדרה של שעוני זהב ושעונים מסדרת מסטר  המוקדשים ל 180 שנות המותג
בנוסף יפתחו קו של שעוני ספורט מיוחדים המתאימים במיוחד לטעם הישראלי .

לונגין ירחיבו את קו שעוני הקונקווסט , מהסדרות הראשונות של המותג , אך בעיצוב חדשני  וספורטיבי במחיר צרכן של החל מ 2990 שח

שעוני היוקרה "הובלו":  מגמה בולטת של הובלו: קולקצייה רחבה  בהשראת עולם הספארי.  בקיץ הקרוב המותג ישיק מהדורה של שעונים אופנתיים המשלבים כמו מעצבי העל הדפסי זברה. כמו כן, הובלו ישיק המותג ליין של שעונים מבד ג'ינס אופנתי וצעיר. מבחינת חומרים השעונים עשויים  מפלדה או קרמי ומשלבים ברובם אלמנטים של זהב ויהלומים. מחירים לצרכן החל מ35000 ש"ח.

בלנקפיין, מותג השעונים הסופר יוקרתי ואחד הוותיקים בעולם השענות (מ- 1735) : משיק בקיץ הקרוב שעון שמסעיר את עולם השענות. מדובר בשעון הראשון בעולם אשר מבוסס על לוח השנה הסיני המסורתי. לשעון העל ישנו מכניזם השומר על אנרגיה של 7 ימים אף על פי שהוא מורכב מלא פחות מ 434 חלקים שונים. 

CK : מותג שעוני האופנה חוזר העונה למראה שעוני הבייסיק עם  קולקציית שעונים בגודל 44 מ"מ, קטנים יותר וסופר אלגנטיים.  מחיר לצרכן החל מ 1100 ש"ח.

ג'וצי
ישיק בקיץ הקרוב.....

מותג השעונים הדני אובקו (OBAKU)  השואב השראה לעיצוב השעונים  מפילוסופיית הזן היפני, ומצויידים במנגנונים ידידותיים לסביבה ,ישיק בקיץ הקרוב קולקציית בצבע
 Rose Gold. קולקציית שעונים מזהב אדום שהינו זהב שמסוגס עם כמות גבוהה של נחושת שצבעה אדמדם.

מנתוני חברת רולטיים המייבאת ומשווקת 20 מותגים בינלאומיים, עולה כי שוק השעונים בישראל מגלגל למעלה מ-  250 מיליון שקל בשנה. מסקר שערכה החברה עולה כי בשנת 2012 חל גידול של כ – ...13..% במכירת שעוני היד בישראל.

עוד עולה מהסקר כי 79% מהישראליים רוכשים את השעון בארץ, רק 7% רוכשים בחנויות הדיוטי פרי והשאר רוכשים בחו"ל.

לדברי מרקוביץ: "שוק השעונים בשנים האחרונות פורח בישראל. כיום רכישת שעון כדאית בארץ, בשל רמת המחירים  הזהים או זולים בהרבה מיקרים ,  לעומת מחירם באירופה או ארה"ב. הסיבה לכך שהשוק הישראלי תחרותי ואיכותי  , מחייב  את היבואנים להציע ללקוחות מחירים ללא תחרות.
 לדוגמא: מחירי שעוני סווטש נעים בישראל החל מ – 229 ₪ עד 599 ₪, שעוני האופנה של קנת' קול או C.K נעים החל מ- 300 ש"ח שעוני מותג טיסו השוויצרי המוביל  החל מ- 1399 ₪
ולמי שרוכש שעון יוקרה כסמל סטטוס חברת הובלו הנחשבת לאחת ממותגי העל בתחום השעונים בעולם מציעה בישראל שעונים החל מ – 37 אלף ₪".

לדברי אבי מרקוביץ: " גם בישראל כמו ברחבי העולם נמשכת המגמה של גידול במכירת של שעוני יוקרה בקרב נשים וגברים, הרואים בשעון סמל סטטוס.".

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget