רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

7 באוק׳ 2015

חצי חינם תמכור כרטיסים להצגה "המכבים" ב-39 שקל בלבד ‎

מופע החנוכה של חצי חינם "המכבים" ב-39 שקלים בלבד לכרטיס ובנוסף DVD של המופע מתנה בכל הזמנה

המחזמר "המכבים" בהשתתפות צביקה הדר, רינת גבאי, לי בירן, דנה פרידר ואסף הרץ, צפוי להוביל את שוק הצגות חנוכה בתשע"ו. עלות ההשקעה בהפקת ההצגה נאמדת ב- 6 מיליון שקל וצפי של כ-100 אלף צופים, "המכבים" צפוי אף לגבור השנה על הפופולריות של הפסטיגל ומבטיח חוויה מהנה לצד תכנים איכותיים וערכיים
אורית שלום בג מנהלת השיווק של חצי חינם:
"השנה בחרנו בהצגת חנוכה שתעניק ללקוחותינו חוויה מהנה ומרהיבה במחיר שווה לכל כיס. בהצגה משתתפים כוכבים גדולים אבל יחד עם זאת שמנו דגש רב גם על תכנים איכותיים וערכיים לכל המשפחה. אנחנו מאמינים שתכנים שכאלו הם מצרך חיוני שחסר בשוק ההצגות לחנוכה וזו הבשורה שלנו עם ה"המכבים".
מיד בתום חופשת סוכות (6/10) תיפתחנה קופות חצי חינם למכירת הכרטיסים הבלעדית של ההצגה "המכבים" שיעלה בחופשת החנוכה החל מה-11/12.
המחיר של ההצגה בקופות עומד על 149 שקל אך חצי חינם נותנת החסות למופע, תציע ללקוחותיה הטבה בלעדית קניית הכרטיסים במחיר של 39 שקל בלבד. בנוסף לכך הרוכשים את הכרטיסים בחצי חינם יקבלו במתנה תקליטור DVD  של המופע להמשך החוויה בבית לאחר הצפייה במופע.
ההצלחה של ההצגה "נסיך מצרים" שהייתה בפסח גם היא בחסות חצי חינם, הוכיחה כי הקהל הישראלי צמא שוב לתוכן איכותי לילדים. השנה תעלה ההצגה "המכבים" מאת אסף אשתר ובבימויו של עידו רוזנברג, בהפקת "חסידה הפקות". הפקת ענק מוערכת בעלות של כ-6 מיליון שקל. 
המחזמר המקורי "המכבים" יציג על הבמה בפני כל המשפחה את הסיפור ההיסטורי של מרד המכבים אותו מספרת יהודית האמיצה (רינת גבאי), חייהם השלווים של היהודים במודיעין עומדים בפני סכנה גדולה. אנטיוכוס (צביקה הדר), המלך היווני החמדן, ואחותו נמסיס (דנה פרידר), שרת הצבא שוחרת המלחמות גוזרים עליהם גזרות קשות. המכבים הגיבורים, ובראשם יהודה (לי בירן) ושמעון (אסף הרץ), מחליטים למרוד ביוונים.
זוהי הפעם הראשונה שמועלית הצגה מושקעת שכזו על הסיפור ההיסטורי של חג החנוכה, ובחג שבו התרגלנו לראות הפקות ראוותניות עמוסות כוכבים אך ריקות מתוכן ערכי, שאף ספק אם תכניהן והצורה שבה הם מוגשים מתאימים לילדים ולבני נוער, הכתיבה והבימוי של "המכבים" שמו לעצמם כמטרה להציג את  הסיפור ההרואי של מתתיהו ובניו במסגרת שואו מרהיב, מצחיק ומהנה, תוך שימת דגש על תכנים איכותיים, ערכיים וציוניים. התכנים של "המכבים" מתאימים לילדים בין גילאי 3-12, ואף הוריהם ייהנו מהאופן המקורי והמצחיק שבו מוצג סיפור החג. התסריט הכתוב למשעי, מתאימים לקהל חילוני ומסורתי כאחד, במטרה לאחד את כולנו בחנוכה סביב אחד הסיפורים החשובים והמכוננים של עם ישראל.
 
במשך ימי חנוכה (5-13.12.15) ירוץ המחזמר בהיכל הספורט החדש של חולון, עיר הילדים, הרחק מבעיות החניה והפקקים בכניסה לעיר שמאפיינות את תל אביב בימי החג. לפני ואחרי חנוכה (29.11-3.12, 14-31.12) יועלה "המכבים" בכל רחבי הארץ, בין היתר בבאר שבע, טבריה, חיפה, כרמיאל, אשקלון ונתניה, בסך הכל ב-66 הצגות ועם קהל משוער של כמאה אלף צופים. הכרטיסים שימכרו בסניפי חצי חינם מתאימים להצגות בכל המועדים ובכל רחבי הארץ.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget