רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

1 במרץ 2013

לוריאל פריז מציגה את מראה האיפור של השטיח האדום של הכוכבות ג'יין פונדה ובינגבינג - בטקס האוסקר 2013‎

"לוריאל פריז" מציגה את מראה האיפור של כוכבות הקולנוע ג'יין פונדה ובינגבינג על השטיח האדום מטקס פרסי האקדמיה האמריקאית לקולנוע – טקס האוסקר שנערך בהוליווד.


"לוריאל פריז" מציגה את הדרך להשגת המראה הסקסי והחושני של כוכבת הקולנוע ג'יין פונדה:
סימונה אפלבאום מדריכת האיפור הראשית של חברת "לוריאל פריז" מציגה את הדרך להשגת המראה של כוכבת הקולנוע ג'יין פונדה ג'יין פונדה שוב מוכיחה שללא קשר לגיל העור נראה קורן וזוהר, ישנו איזון בין איפור העיניים לבין איפור השפתיים.

הדרך להשגת המראה:

איפור הפנים
צילום: יחצ לוריאל פריז
להשגת המראה יש להתחיל עם מייק אפ מסדרת לומי מג'יק של "לוריאל פריז" המעניק לעור זוהר. במיוחד כשמדובר בעור בוגר יותר, מומלץ להשתמש במייק אפ בעל מרקם קליל.

טיפ: להשגת מרקם עדין ועשיר יותר בלחות ניתן להוסיף למייק אפ מעט קרם לחות מסדרת אייג' פרפקט של לוריאל פריז.

איפור העיניים
העיניים של ג'יין פונדה אופרו בגוון ברונזה -  להשגת המראה, יש להניח מעט צללית על כל עפעף העין ולטשטש היטב בעזרת מברשת טשטוש או כרית האצבע. כאן מומלץ להשתמש בצללית קוואד Infiniment Bronze E3 שהגימור שלה הוא לא מבריק מדי, אלא מעניק זוהר וחיות לאזור העיניים.

בשלב הבא, יש למשוח קו בגוון שחור לאורך קו הריסים העליון ולאורך קו הריסים התחתון באמצעות עיפרון עיניים מסדרת אינפיילבל של לוריאל.
טיפ: ישנם עפרונות שבצדם האחורי יש ספוגית לטשטוש -  ניתן לעבור בעדינות עם הספוגית על גבי הקו ולעדן אותו. דרך נוספת להשגת אותה תוצאה היא ע"י שימוש במברשת הטשטוש. הקו המתקבל צריך להיות עדין, להעניק ולהדגיש את קו הריסים.
לסיום איפור העיניים נניח מסקרה, מומלץ להשתמש במסקרה המאריכה ומקנה מראה ריסים מניפתי ומלא מסדרת Volume million lashes  של לוריאל פריז.

איפור השפתיים
השפתיים מאופרות בצבע ניוד בגימור גלוס מבריק, הגלוס מעניק מראה שפתיים מלאות וחושניות – מומלץ במיוחד לנשים בעלות שפתיים צרות. להשגת המראה השתמשי בשפתון מסדרת  color riche  גוון 381 של לוריאל.

איפור הלחיים
לסיום יש להניח מעט סומק בגוון ורוד על תפוחי הלחיים.

"לוריאל פריז" מציגה את הדרך להשגת המראה הסקסי והחושני של כוכבת הקולנוע בינגבינג:
סימונה אפלבאום, מדריכת האיפור הראשית של חברת "לוריאל פריז" מסבירה איך להשיג את מראה האיפור הסקסי שהציגה בינגבינג בטקס האוסקר.
בינגבינג משלבת מראה של שפתיים סקסיות וחושניות המאופרות בגוון פוקסיה לוהט עם דגש על מבנה העין המלוכסן שלה, אותו היא מדגישה בעזרת משיחת איילינר עבה על העפעף. סימונה מדגישה, כי האיליינר מוביל כרגע בקטגורית איפור העניים הטרנדי.

הדרך להשגת המראה:

איפור הפנים – להשגת מראה עור קורן:
להשגת מראה העור הקורן, אנחנו נשתמש במייק אפ מסדרת לומי מג'יק של לוריאל שהינו בעל גימור זוהר.
להשגת מראה זוהר וקורן במיוחד כמו של בינגבינג ניתן למרוח מעט פריימר מאותה סדרה, לפני מריחת המייק אפ. הפריימר מעניק לעור הפנים זוהר וברק ומקנה מראה נוצץ ויוקרתי. את הפריימר יש להניח מתחת למייק אפ באזור עצמות הלחיים והרקות.

איפור העיניים
כבסיס לאיפור העיניים ועל מנת ליצור עמידות לאיילינר ,  עפעף העין אופר בצללית קוואד ורודה Eau de Rose E6.את הצללית יש להניח על כול העפעף ולהשאיר מרווח של זרת מקו הגבה לכיוון העפעף.
בשלב הבא, יש למשוח קו בעזרת אייליינר נוזלי.

טיפ: על מנת להשיג תוצאה מושלמת ולא של קו EKG מומלץ להישען עם המרפק על שולחן. ככל שהיד יציבה יותר כך הקו סימטרי יותר! התחילי מהזוית הפנימית של העין והמשיכי עד לסוף קו הריסים- Super liner Carbon Gloss של לוריאל הוא סוג האיילינר אשר מתאים לכולן.
לפי הרצון ומבנה העין ניתן להמשיך את הקו.

טיפ חשוב: שימו לב שלא תיצרו "עין נפולה"- מראה "עין נפולה" יתקבל אם  הקו ירד מטה. על מנת להימנע מן המראה ה"נפול" יש למשוך מעט ובעדינות את זווית העין החיצונית כלפי מעלה.
סיימו בכמות נדיבה של מסקרה Telescopic של לוריאל המאריכה את הריסים ומעניקה להם מראה בובתי - הדגישו בעיקר את הריסים החיצוניים.

איפור השפתיים
יש להניח שפתון  Color Riche גוון 288 בצבע פוקסייה. אם הדיוק מעט מקשה, ניתן להיעזר בתוחם שפתיים. זכרו לבחור את הגוון אשר תואם לשפתון! ציירו את השפתיים ולאחר מכן עברו עם השפתון.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget