רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

21 בפבר׳ 2013

סקאל טויס מציגה את משחקי הקופסא והקלפים האהובים והמוכרים


סקאל טויס מציגה: המשחקים האהובים והמוכרים לפעילות משפחתית מהנה לחג הפסח

סקאל טויס, חטיבת הצעצועים של קבוצת סקאל , היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם - MATTEL המאגדת בתוכה את המותגים: ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס, מאנסטר היי ועוד,    מציגה את משחקי הקופסא והקלפים האהובים והמוכרים: שבץ נא משחק הקופסא המוכר גם כ- "סקרבל", המגיע בגרסת אנגלית ועברית ומתאים לילדים מגילאי שש ומעלה. ובלוקוס משחק חשיבה לכל המשפחה, התורם להתפתחות החשיבה, תפיסה מרחבית ותכנון טקטי ומתאים לגילאי 5 ומעלה. משחק הקלפים UNO הינו משחק קלפים קלאסי , קל ללמוד , קל למשחק ונמכר במחיר זול במיוחד .
סקרבל סקאל טויס 129 שח

סקרבל הוא משחק קופסא, המתאים למשחק בבית מסביב לשולחן עם כל המשפחה והוא מעשיר את השפה העברית והאנגלית. המשחק מורכב מלוח ואבני אותיות, כאשר מטרתו למצוא ולהרכיב כמה שיותר מילים. המשחק מכיל כ- 101 צירופי מילים אפשריות, מלמד ומעשיר את המשתתפים, מאתגר את המוחות ומבדר בכל פעם מחדש.  סקרבל הוא משחק המשלב הנאה ולימוד, מעשיר את הידע, מחדד את החשיבה והדמיון, מרתק ומאתגר ומאפשר בילוי לכל המשפחה.
מחיר: 129 ₪

בלוקוס משחק המיועד ל- 1-4 משתתפים וכולל לוח משחק עם 400 משבצות ו-84 חלקים בצבעים עזים, כאשר המטרה של כל משתתף היא להיפטר מכל החלקים. כל משתתף מקבל צבע ו- 21 חלקים ומנסה למנוע מהיריב להניח את כליו על הלוח, וכן להניח את חלקיו בצבע של יריביו. המשחק מסתיים כאשר כל המשתתפים חסומים ואינם יכולים להניח חלקים נוספים.

בלוקוס זכה בפרסים רבים ברחבי העולם. זהו משחק מאתגר, מהנה וממכר, המאפשר זמן איכות לבני המשפחה המתאספים יחדיו לרגעים של חוויה וגירוי אינטלקטואלי. מתאים כמתנה בחג או בכל ימות השנה לאלו שאנו אוהבים.
מחיר: 129 ₪

משחק הקלפים UNO הינו משחק קלפים קלאסי , קל ללמוד , קל למשחק ונמכר במחיר זול במיוחד .
מדובר במשחק תחרותי המתאים למשחק בקבוצה כשהמטרה היא להיפטר ראשונים מהקלפים על ידי התאמת צבעים ומספרים . וכשלמתחרה נשאר קלף אחרון מכריז : UNO !!!
מחיר : 29.90 ₪


ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget