רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

21 בפבר׳ 2013

רשת הרמוניה לבית מנדבת טיפים לרכישת סירים ומחבתות לקראת החג

רשת הרמוניה לבית מציעה טיפים ועצות לרכישה של סירים
ומחבתות

רשת הרמוניה לבית המתמחה בכלי בית, ריהוט משלים וחפצי נוי מנדבת טיפים ועצות שיסייעו לרכישה של סירים ומחבתות נירוסטה / קרמיים.
 סירי נירוסטה:
יש לוודא שהנירוסטה היא 18/10 – אל חלד. סוג זה של נירוסטה שומר על הסיר למשך שנים רבות ומאפשר בישול אחיד, מדויק ויעיל. סירים מסוג זה ניתן להכניס למדיח, קלים לניקוי.
ידיות הסירים:
רצוי לבדוק שאינן מתחממות, מה שמאפשר להוריד את הסיר מהכירה בקלות, בלי שימוש בכפפות או מגבות.
הרמוניה לבית, מחיר 89.99 ש"ח
צילום אפרת אשל
 תחתית הסיר:
צריך לבדוק שעשוי משלוש שכבות לפחות– נירוסטה, אלומיניום ונירוסטה. האלומיניום מוליך חום במהירות ומאפשר בישול אחיד, מהיר ויעיל. הנירוסטה מעדנת את החום ומאפשרת ניקוי קל ויעיל.

 התאמה לסוג הכיריים:
חשוב לבדוק שהסירים מתאימים לכל סוגי הכיריים, מה שנקרא אינדוקציה, מכוון שכבר רוב הכיריים יהיו בטכנולוגיה זו, טכנולוגיה שבנויה בעיקרון על מגנט, החלק של הכירה בו נוגע הסיר, מחמם את הסיר במהירות, תוך שניות לחום גבוה מאד. התוצאה – חיסכון בחשמל ובזמן.יתרון נוסף הוא שעם הורדת הסיר משטח הבישול קר, בנוסף לכך תחתית אינדוקציה מתאימה לכול סוגי הכיריים האפשריות , כך שגם אם מחליפים כיריים בבית, אין צורך להחליף את הסירים

מכסים:
מומלץ מכסים מזכוכית המאפשרים לבדוק ביתר קלות את מצב הבישול בסיר. למכסה זכוכית יש נקב שמשחרר את האדים ומווסת את הבישול

סירים קרמיים:
 כדאי ומומלץ לוודא שהסירים והמחבתות עברו בדיקת מעבדה המוכיחה כי רמת החומרים הרעילים בהם אפסית. כמו כן, חשוב לבדוק שהסירים עשויים מ  אלומיניום.    

 מה אומר עובי הציפוי הקרמי: במידה והציפוי עבה, הסיר יישמר לאורך זמן ויאפשר בישול כמעט ללא שמן, ויהיה יותר לניקוי, והמזון לא יידבק אליו. ברשת הרמוניה לבית כל הסירים הם בעובי של 4 מ"מ ,סירים עבים מאפשרים הולכת חום טובה יותר, ומאריכים ימים, ולא מאבדים את צורתם המקורית גם לאחר שימוש ממושך, סירים בעובי של  2 מ"מ עלולים לקבל עיוותים, והמכסה יכול שלא להיסגר

 ידיות הסירים: מרבית הסירים הקרמיים מגיעים עם ידיות מבודדות חום. ישנם סירים שהידית עצמה עשויה מסיליקון או בקליט וחלקם סירים שבהם יש אוחזי סיליקון שמתלבשים על הידיות ומבודדים את החום והרתיחה. חשוב לוודא שאכן יש בידוד של חום בידיות, המאפשר להוריד את הסיר או המחבת בקלות מהכירה, גם במצב של רתיחה.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget