רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

21 בפבר׳ 2013

פטנט ישראלי מהפכני שהולך לשנות את כל שיטת החימום בארץ ותורם לסביבה אקולוגית ירוקה

לראשונה בישראל פריצת דרך עולמית – פטנט מהפכני חדש בתחום חימום המים Eco Solar Boost

Eco Solar Boost
הדוודים הפכו לחלק בלתי נפרד מנופה של ישראל, אולם מאז שנות ה- 70 לא חלו שינויים מהותיים בדוודים שאנו מכירים. הפטנט החדש והמהפכני Eco Solar Boost כובש בסערה את ישראל ומהווה פריצת דרך בעולם הדוודים וחימום המים הנותן פתרון לבעיות השכיחות בדודי השמש והחשמל. ה- Eco Solar Boost ממוקם מחוץ לדוד, מחמם את המים במהירות שיא, מוזיל משמעותית את עלויות החשמל ומונע הצטברות ונזקי אבנית, תורם לסביבה אקולוגית וירוקה ללא פסולת מיותרת ומאפשר ניצול מקסימאלי של אנרגיה חשמלית. לראשונה הותר גם שימוש במים חמים בשבת ע"י גדולי רבני ישראל.

ישראל ידועה כמתקדמת טכנולוגית בהמון תחומים, אולם כבר עשרות שנים ששיטת חימום המים בישראל לא השתנתה, אותן בעיות שחוזרות על עצמן של הצטברות אבנית, הזדקנות מהירה של גוף החימום, שעות של הדלקת הבוילר למים חמים וקצר חשמלי שמביאים עמם הוצאות כספיות חוזרות ללא פתרון מעשי. הפטנט הישראלי החדש  Eco Solar Boost המיוצר בישראל, מביא עמו בשורה חסכונית, שימושית, פשוטה ויעילה לכל בית אב.
חברה ב.י אנרג'י פיתחה פטנט רשום בארץ ובעולם פרי פיתוח ישראלי עם תו תקן בינלאומי המשנה לחלוטין את שיטת חימום המים בישראל ומהווה פריצת דרך בעולם. Eco Solar Boost הינו מאיץ אקולוגי היברידי היחידי בשוק, המאיץ את חימום המים באופן משמעותי, חוסך בעלויות גדולות של חשמל ותורם לאיכות הסביבה על ידי כך שמאריך את חיי הדוד. Eco Solar Boost ממוקם מחוץ לדוד, בניגוד למאיצים הפועלים כיום בשוק ומאפשר לראשונה חימום מים מחוץ לדוד דבר שהופך את הדוד למיכל אגירה, תהליך זה מבטל את נזקי האבנית הנוצרים על גופי החימום בתוך דודי השמש ושומר על אורך חיי הדוד באופן דרמטי.
Eco Solar Boost מתאים לכל סוגי הדודים ביניהם, דודי שמש שוכבים או עומדים ודודי חשמל. הוא בנוי ככלי קיבול צר, ארוך וחלול ובתוכו מותקן גוף חימום ותרמוסטט ובחלקו התחתון פתח לניקוז אבנית המאפשר ניקוי קל ומהיר של אבנית המצטברת בחלקו התחתון של המיכל מבלי לפגוע בגוף החימום וללא צורך בריקון המים שבדוד. המים החמים נדחפים ב  Boostלחלקו העליון של הדוד וכך נוצר חימום מהיר וללא הגבלה. כתוצאה מכך הדוד הופך להיות מיכל אגירה עם אורח חיים ארוך וללא נזקי אבנית. הפטנט המהפכני תורם לסביבה ירוקה . הפטנט הישראלי מעניק אחריות למשתמשים בו לכל החיים.
את ה-  Eco Solar Boost  ניתן להתקין במקום נגיש לתחזוקה שוטפת כיוון שהוא היחידי מסוגו שנמצא מחוץ לדוד וניתן להתקנה גם רחוק ממנו. הדבר מאפשר גמישות והתאמה אופטימאלית לכל דודי השמש והחשמל ומהווה גם פתרון עיצובי.
יתרון נוסף משמעותי לפטנט הישראלי, הוא בשורה גדולה גם לשומרי השבת- השימוש ב- Eco Solar Boost מותר גם בשבת. גדולי רבני ישראל אישרו להשתמש במים חמים בשבת כיוון שהדוד הופך להיות מיכל אגירה ומשמש כ"כלי שני" כפי שמוגדר הלכתית והמים שמתחממים מגיעים אליו.  
Eco Solar Boost נמכר במחיר השקה של 1,580 ₪ ב-10 תשלומים שווים וללא ריבית של 158 ₪ בלבד

לינק לאתר החברה:
http://www.bi-energy.co.il
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget