רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

3 בדצמ׳ 2012

"CAMP KIMAMA" פותח את ההרשמה לפעילויות החורף: מחנה הסקי "סקימאמה" הכניסה לילדים בלבד.



"CAMP KIMAMA" פותח את ההרשמה לפעילויות החורף: מחנה הסקי "סקימאמה" הכניסה לילדים בלבד.



 מחנה סקי אתגרי וספורטיבי בסגנון מחנות הקיץ המפורסמים של קימאמה לצעירים מכל העולם.

קאמפ קימאמה הוא לא רק חווית קיץ. מחנה החורף של קימאמה, "סקימאמה", מתקיים השנה זו הפעם הרביעית ברציפות, לאחר שזכה להצלחה רבה בשנים הקודמות. זוהי חופשת סקי (וסנובורד) חוויתית, מלאת אקשן ואדרנלין מוטרף המיועדת לילדים ונוער בלבד.

המחנה נמשך שבוע וכולל טיסות, סקי פס וציוד גלישה, הדרכה צמודה לכל רמות הגלישה (אין צורך בידע מוקדם), ארוחות מלאות, לינה באתר סקי וכל זאת בשילוב הפעילות הבלתי נשכחת של קימאמה. 

את כל אלו ועוד ילווה צוות המדריכים המשובח של קימאמה וחברים מכל העולם.

לאור ההצלחה בשנים הקודמות והביקוש הרב, לראשונה יפתחו השנה שני מחזורים בחופשות חנוכה ופסח. היעדים הנבחרים ל-2012-13 :

חנוכה: ההרים המושלגים של בירת הסקי אוסטריה.
פסח: המחנה המטריף בהרי הדולומיטיים איטליה.


מחיר למחנה סקימאמה:

1650  יורו. הכל כלול.
הנחות על הרשמה מוקדמת


תאריכים ליציאה למחנות סקי:

15-8 דצמבר
23-16 מרץ

לאלו הנשארים בארץ, היכונו למחנה המדברי "קימאמדבר".


על קאמפ קימאמה:

מחנה הקיץ קאמפ קימאמה מפגיש נוער יהודי מכל קצות עולם לשבועיים של חוויות בלתי נשכחות, הכרויות, ערכים, טבע, ים ואושר גדול.

המחנה מתקיים במעגן פרטי בחוף מכמורת ובקיבוץ עמיר שבגליל העליון.

בני הנוער המגיעים אל המחנה נהנים מפעילויות מסעירות, חיי חברה אינטנסיביים, שיפור האנגלית ובנוסף בוחרים, מתוך מגוון רחב, במסלולי התמחות ייחודיים: מסלול ימאות, מסלול טבע וסוסים, מסלול מדיה דיגיטלי, מסלול ספורט ומסלול אומנויות.


אבישי נכון ,מנכ"ל קימאמה ישראל, מסר כי השנה הגיעו לישראל

מעל  1200 חניכים מכל קצוות העולם למפגש מרתק ומעצים עם בני נוער ישראלים. קימאמה שמה דגש מיוחד על הבינלאומיות, על קשרים חדשים חוצי גבולות ועל שמירת יחס של איש צוות אחד לכל 5 חניכים כמו גם על האפשרות לתת לכל חניך מכל קצוות העולם את החוויה המעצימה ביותר .

אבישי מוסיף כי צוות המדריכים המנוסה של קימאמה מורכב משליחים לשעבר מטעם הסוכנות היהודית במחנות קיץ בחו"ל, כולם בוגרי הדרכה, בגילאי 21 ומעלה המגיעים מכל העולם, ויחד עם סטודנטים לחינוך מישראל ואנשי חינוך, מקנים לחניכי קימאמה ערכים של חברות, עצמאות ומנהיגות במקביל לפעילות של FUN ים, חופש וטבע.



על הערכים של קימאמה:

 הערכים המובילים בקימאמה באים  לידי ביטוי בתכנית ובמבנה המחנה, שמים דגש, מעבר לכל הכיף, גם על המשמעות הרחבה של הדברים, מחזקים את המודעות האישית, העצמאות, המנהיגות והביטוי העצמי. אלה הערכים שלנו:

מפגש ישראלי יהודי בינלאומי
מפגש הוא תמיד הזדמנות ליצור קשרים חדשים, חברויות וחיבורים. מפגש ישראלי-יהודי-בינלאומי מביא איתו, בנוסף לכל זה, גם משהו חם ומוכר, המעורר תחושת שייכות, יוצר תקווה לשינוי והמשכיות. הייחודיות של קמפ קימאמה מגולמת בהיותו מאפשר מפגש חוצה גבולות מרחיב עולמות, פותח אפשרויות.
קימאמה מחברת בין זהויות, יוצרת רשת חברתית בינלאומית המרחיבה ומחברת בין עולמות. מהמפגש המיוחד הזה יכולים לצמוח הרבה מאוד פירות מבורכים, מהרבה זוויות.

החופש להיות אני
קימאמה יוצרת מקום משוחרר מהשגרה ומחיי היומיום של המשתתפים, מרחב שמהותו הוא חופש שאינו שבוי בכבלי השגרה. הבטחת העצמאות והבחירה האישית מאפשרות לכל משתתף להתחבר לצדדים נוספים שבו, שלא בהכרח באים לידי ביטוי במסגרות הרגילות.
כשהשגרה נשארת בחוץ יש מקום לביטוי עצמי, לגילוי ולהעצמה אישית. מקום להתנסות, גדילה והתבגרות.

מסע אישי - טרנספורמציה
מסע הוא יציאה לדרך המובילה למחוזות חדשים, דרך מתפתחת, משתנה. כל צעד מזמן התנסויות והרפתקאות חדשות ולכן קשור בלמידה עצמית, גם על הדרך וגם על ההולך בה. המסע בקימאמה מיוחד וחד פעמי בזמן
התרחשותו, בעוד שהשפעתו מתמשכת לאורך שנים. 

הקניית ערכים וחיזוק הזיקה
סוג חדש של רשת קשר, "תנועת נוער" חדשה. ערך זה משנה, למעשה, את תפיסתה של קימאמה. לא רק פעילות חד פעמית אלא קשר מתמשך, בעל משמעות. מארג קשרים חובק עולם ואיתו ה"ביחד" החדש הזה, מתמשך וגדל משנה לשנה, יוצר הבדל בין מחנה קיץ רגיל למחנות של קימאמה. לא רק 'פאן' וכיף, אלא גם ערכים, תכנים, זהות ומחויבות עמוקה.

 Adventure - Spirit  חוויה
חוויות בעלות משמעות, כמו אלו שעוברים בקימאמה, משאירות חותם, ממשיכות עם בני הנוער הלאה, גם אחרי שהמחנה עצמו נגמר. 
לחוויה בקימאמה יש גם צד מעשי, מעורר עניין, מגרה את הדמיון, מסקרן ומותח, אחרי הכול, מדובר בהרפתקה. הצד הרגשי-חוויתי, המופשט יותר, עובר בתחושה, באווירה. זוהי הרוח של קימאמה, האופן בו מתנהלים הדברים, התשוקה, הנכונות, ההקשבה. השילוב הזה יוצר חוויה ייחודית לקימאמה, שהמשתתף אוסף לעצמו, ממשיך איתה הלאה


אינפורמציה חשובה

 כתובת אתר האינטרנט : www.campkimama.org

מחירים לסקימאמה:

1650  יורו. הכל כלול.

הנחות על הרשמה מוקדמת

תאריכים ליציאה למחנות סקי:

8-15 דצמבר
16-23 מרץ
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget