רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

3 בדצמ׳ 2012

לוריאל פריז מנדב טיפים ועצות לחפיפה נכונה וטיפול בקרקפת השיער


כשחופפים לא מחפפים  - לוריאל פריז מנדב טיפים ועצות לחפיפה נכונה וטיפול בקרקפת השיער 


חפיפת שיער נכונה חשובה במיוחד , מפני שנועדה לנקות את השיער והקרקפת משומן ולכלוך שהצטבר במטרה לשמור על היגיינה , ניקיון קבלת ריח טוב ושיער מסודר בעל מראה בריא וזוהר.  חפיפת השיער נעשית על ידי עיסוי של שמפו על הקרקפת ומשיחתו על השערות עצמן אך חשוב לדעת להתאים את אופן הטיפול והמרכיבים לאופי השיער .
טיפים לטיפוח והגנה על השיער נאספו באדיבות אלון ולנסי מנהל מותג טיפוח שיער לוריאל פריז

מספר טיפים לטיפול נכון בשיער ובקרקפת :

1. שיער שומני - אם השיער שומני מאוד מומלץ להקציף את השמפו על השיער כשהשיער עדיין יבש. לאחר ההקצפה יש לשטוף את השיער במים ולחפוף שוב כרגיל.

2. מרכך שיער - את המרכך יש למרוח אך ורק על קצוות השיער תוך עיסוי קל של הקצוות. עם מעט המרכך שנשאר על הידיים בסיום העיסוי יש לעסות באמצעות כריות האצבע את הקרקפת.
Doutzen elvive oils

3. מים פושרים - מומלץ לשטוף את השיער במים פושרים על מנת לא לפגוע בקרקפת.

4. פן לשיער - לפני שימוש בפן מומלץ לשטוף את השיער במים קרים מאוד על מנת למנוע חשמל סטטי בשיער לאחר הפן.

5. עיסוי קרקפת - עיסוי קרקפת מומלץ לפחות אחת לשבוע. העיסוי גורם להמרצת הדם בראש, פותח את הקשקשת, מנקה תאים מתים ואף ייראה מבריק ובריא יותר.

6. שיער צבוע  - לבעלי שיער צבוע מומלץ להשתמש בחומרים המיועדים מתוך סדרת "אלביב קולור פרוטקט" של לוריאל , המותאמת לשיער צבוע יחד עם שימוש במסיכה כתחליף לקונדישינר.

7. שיער בלונדיני - שיער בלונדיני נוטה יותר ליובש ולכן מומלץ להשתמש בתכשירים ייעודיים לשיער יבש , לדוגמא שמפו ומרכך 2in1 מסדרת "אלביב טוטל ריפייר" .

סדרת אלביב ארג'נין - לוראל פריז
8. הפרדה מוחלטת בין סבון הגוף לשמפו- שימוש כזה עלול לייבש את הקרקפת ולגרום לקשקשים שכן רמת ה-PH בשמפו שונה מרמת ה-PH בסבון גוף. לכן , מומלץ להשתמש בשמפו ומרכך 2in1 של סדרת "אלביב" נגד קשקשים למראה קרקפת בריא. 

9. נשירת שיער -למרות המיתוס- חפיפה יומיומית לא גורמת לנשירה!

10. שיער גלי- על מנת להתעורר בבוקר עם שיער גלי טבעי, מומלץ לייבש מעט את השיער לאחר החפיפה ולגלגל רולים על שיער לח. להשאיר למספר שעות, או אף לישון איתם ולהעשיר את המגע בקרם לילה להחייאת השיער המכיל מזון מלכות מסדרת רה-נוטרישיין של "לוריאל" . 

11. הברשת שיער-  את השיער מומלץ להבריש ישר אחרי החפיפה, כשהשיער עדיין רטוב, על מנת להתיר קשרים קיימים ולמנוע היווצרות קשרים חדשים. לאחר התרת הקשרים מומלץ להשתמש בשמן לשיער של אלביב לקבל שיער גמיש רך ונעים למגע 

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget