לדברי רוני גרין מנהל המכירות והמועדון
ברשת טיב טעם: " הרשת שמחה לתת מענה בחודש זה מאחר והינו חודש גדוש
בחגיגות החל מחגיגות חנוכה, חגיגות הכריסמס והסילבסטר. מחלקות היין והאלכוהול
מפותחות מאוד, מרבית המשקאות המובחרים והייחודיים הרשת מייבאה בעצמה מכל העולם.
מחלקת יין ואלכוהול.טיב טעם צלם אלעד גוטמן |
במסגרת חגיגות חודש היין והאלכוהול, לקוחות הרשת יוכלו להינות
מטעימות יין ואלכוהול לאורך כל החודש, ולהתעדכן על החידושים בעולם היין והאלכוהול.
ותציע את מיטב המותגים המובילים בישראל
ובעולם בתחום זה.
מחלקות היין והאלכוהול ברשת טיב טעם
יציעו מגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים
ייחודיים ובלעדיים בקטגוריות מגוונות, בניהם: ליקרים, יינות לבנים ואדומים, קווה,
למברוסקו, ויסקי, וודקה, קוניאק, ניתזים, שמפניה ועוד.
לדבריו: מדובר בחוויה כוללת בין היתר קישוט
הסניפים, מוזיקה חגיגית שתתנגן ברקע, היצע
המוצרים רחב המיובא בלעדית, דרך טעימות של יינות שיוצעו באופן שוטף, ותעניק
ללקוחות חוויית טעמים ייחודית, מבצעים, מתכונים המשלבים בתוכם יינות , הסברים
מאנשי מקצוע ועוד.
כמו כן, תצא הרשת בפעילות מיוחדת למצטרפים למועדון הלקוחות במהלך חודש דצמבר, 20 ₪ מתנה למימוש בחודש ינואר בסניפי הרשת (ברכישה מעל 249 ₪ בסניפי הרשת, ובסניפי הסיטי בקנייה מעל 149 ₪) .
הפעילות תלווה בקמפיין תחת
הכותרת "חודש יין ואלכוהול" – סוגרים את 2012 עם מגוון יינות מכל
העולם בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-1.2 מיליון ₪ , שתכלול: קמפיין טלביזיה בערוץ 9,
קמפיין עיתונות רחב, מודעות בעיתונות היומית, עיתונות מקומית, עיתונות מקצועית,
פרסום ע"ג זוטובוסים,עיתונות רוסית, פעילות באינטרנט, דיוור ישיר לחברי מועדון של טיב טעם הכולל
הטבות בלעדיות , פעילות קד"מ בסניפים
ועוד.
קבוצת 'טיב טעם' הנמצאת בשליטת
חגי שלום ופועלת בשתי חטיבות עיקריות : קמעונאות ותעשייה (ייצור). כמו כן, לקבוצה
זרוע של ייבוא בינלאומי. הקבוצה כוללת גם את מעדני מזרע (100%). רשת הסופרמרקטים
"טיב טעם" כוללת 30 סניפים ברחבי הארץ, מתפרסת על שטח של
כ-45,000 מ"ר של שטח קמעונאי ,מעסיקה כ 1400 עובדים, ורשומה למסחר בבורסה
(החל ממאי 2007). הרשת פתוחה 7 ימים בשבוע . בנוסף, מפעילה הקבוצה את רשת כלי הבית
"דומו", הכוללת 5 חנויות בקניונים ו 6 חנויות "שופ אין
שופ" בתוך סניפי טיב טעם.