רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

4 בדצמ׳ 2012

בוטיק האופנה "נונה מרקל" מארח בשישי הקרוב את המעצבת סוזט ריינה ליום מכירה מיוחד במינו של 50% הנחה על כל החנות!!

להשיג בבוטיק היוקרה נונה מרקל בדיזינגוף
צילום טל טרי

בוטיק היוקרה "נונה מרקל" מזמין את חובבות היוקרה האירופאית ליום מכירה מיוחד שיתקיים ביום שישי, 7/12 ובמסגרתו כל פריטי חנות "נונה מרקל" כולל קולקציות חדשות ימכרו ב 50% הנחה.

מזה 25 שנה שבוטיק "נונה מרקל" מייבא בבלעדיות את המותגים הגרמנים
הנחשבים
"betty Barclay"ו-  "Basler" שמציעים  אוסף פריטים ייחודים המשלבים את כל הטרנדים החמים לחורף 2013, בתפירת עילית עם גזרות וחיתוכים המותאמים לגוף האישה, לטעם ולאקלים הישראלי ועשויים מחומרים איכותיים ביותר.
בנוסף, ביום המכירה, תתארח בבוטיק המעצבת סוזט ריינה שתחשוף לראשונה פריטים נבחרים מקולקציית החורף החדשה, תכשיטיה של ריינה עשוים אבני חן יוקרתיים בשילובים מעניינים של כסף וזהב אשר הופיעו לאחרונה בתערוכת תכשיטים בינלאומית בבולוניה וברצלונה.
שרשרת של המעצבת סוזט ריינה
צילום טל טרי
 
יום מכירה מיוחד בבוטיק "נונה מרקל"- 50% הנחה על כל החנות

נונה מרקל. בוטיק למותגי יוקרה מובילים מגרמניה
רח' דיזנגוף 255, תל אביב. שעות פתיחה: א'- ה': 10:00-18:00, ו' 10:00-14:00.
טלפון: 03-5467263

בוטיק היוקרה "נונה מרקל" מציע קולקציות אופנה מקוריות, טרנדיות ומגוונות לנשים שנושמות,חיות ו"יודעות" אופנה ולא מתפשרות על איכות ויוקרה. הבוטיק מייבא בבלעדיות מגרמניה 2 מהמותגים הנחשבים בעולם "betty Barclay", "Basler המציעים פריטים ייחודים שמחמיאים בגזרתם ועיצובם לגוף האישה.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget