רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

4 בדצמ׳ 2012

רשת הרמוניה לבית- ענף השטיחים לחורף 2012- 2013


שוק השטיחים מתעורר עם בוא החורף. המרצפות קרות, ומה יותר נעים מאשר לעטוף את הרצפה במראה חמים ומזמין.
מירן מלכה מנכ"ל ובעלי רשת "הרמוניה לבית" מציין, שכשני שליש ממכירות השטיחים מתרכזות בחורף ורק שליש בקיץ, כשבסך הכל מגלגל שוק זה כ-430 מיליון שקל בשנה. כ-9 מיליון מטרים מרובעים של שטיחים נמכרים כל שנה.
איך בוחרים שטיח

הרמוניה לבית 9.99 שח צילום אפרת אשל

במכונה או ביד, מילת המפתח היא רמת הצפיפות. ככל שהשטיח צפוף" יותר, הוא עמיד יותר. אפשר לראות את צפיפות הקשרים בעין ולהרגיש במגע יד אם הם חלקים וללא פגמים. כדי להבדיל בין שטיח מכונה לשטיח עבודת יד, כדאי להפוך אותו ולבדוק האם רואים את הדגם מהצד השני - סימן היכר לשטיח עשוי ביד. ככל שהשטיח משובח יותר, קל לראות מהצד האחורי את הדוגמה שעל פניו.
הרמוניה לבית (49.99 שח)
גם בשטיחים עשויים במכונה נקבעת איכות השטיח לפי סוג הסיב, הצפיפות ורמת הגימור. חשובים סוג החומר (צמר או סינתטי), כשצמר הוא חומר הגלם הטוב והעמיד ביותר. סימן חשוב נוסף: גמישות השטיח. חשוב לבדוק בקנייה שהשטיח לא יהיה קשה מדי, ואת זה עושים באמצעות קיפול: אם הוא נשבר", אומרים המומחים, לא כדאי לקנות אותו.
כדי להיות בטוחים שמאחורי השטיח עומדת רמת מקצועיות גבוהה, מומלץ לדרוש תעודת אחריות מקורית שיש מאחוריה יצרן מוכר, או במקרה של ייבוא - תעודת יוחסין שלו, שהופכת אותו "גזעי". במכון התקנים הרכיבו אמנם תקן לשטיחים, שכולל בדיקת חוזק, עמידות בשחיקה, בדיקת צבעים וחסינות נגד אש, אבל התקן הזה אינו רשמי ואינו מחייב את היבואנים.
לחדרי ילדים ותינוקות מומלצים שטיחים סינתטיים, עמידים בפני שחיקה וכתמים וחסיני אש. בשטיחי כרמל אומרים, שיש להם זיכיון בלעדי לייבוא שטיחים מארה"ב, שפותחו על-ידי מפעל שטיחים גדול בשיתוף רופאים המתמחים במחלות אלרגיות. כל זה כדי להגן על ילדים אלרגיים לקרדית אבק הבית, שאוהבת להתיישב על שטיחים ובתוך שמיכות.
לחדרי ילדים פופולריות דוגמאות מצוירות וכן של גיבורי דיסני, דוגמת פו הדב ושלגייה. בין הצבעים הבולטים היום בשוק השטיחים: אדום יין וכל גווני החום והבז', שנותנים אווירה חמה, ומשתלבים יפה עם סגנונות הריהוט והעץ. לריהוט קל ובהיר יותר הולכים היום גם הגוונים הכחולים. 

מירן מלכה מנכ"ל ובעלי רשת "הרמוניה לבית" מציין כי,  שוק השטיחים בישראל מגלגל למעלה מ – 430 מיליון ₪ בשנה. שיא המכירות מתרכזות בתחילת חודשי החורף: אוקטובר, נובמבר וממשיכות עד מרץ-אפריל.

לדבריו: שוק השטיחים "מתנהג"  כמו שוק האופנה, מידי עונה מושקים קולקציות חדשות והעונה השאגי הוא הלהיט הקבוע כבר מספר שנים ולא רק העונה הלהיט בתחום השטיחים הוא "שטיח שאגי" – שטיחים במראה ספגטי, 100 אחוז פוליאסטר.

הצבעים האופנתיים העונה בשטיחים הם : זהב, כסף,אפור כהה, שמנת, חום-שוקולד, אדום לוהט, לצד הצבעים הקלאסיים: שחור ולבן.

עוד ציין מלכה , כי חשוב מאוד לפני רכישת שטיח לבית לבדוק את הצפיפות של השטיח. ככל שהשטיח צפוץ יותר וכבד יותר – הוא עמיד יותר בפני שחיקה ולכלוך.  מומלץ מאוד מידי חודשיים להפוך את השטיח ליום-יומיים בשטיח שאגי איכותי השערות אינן נושרות, אפילו במשיכה חזקה , מומלץ מאוד לא להרטיב את השטיחים בזמן הניקוי.

רשת "הרמוניה לבית" מציעה מגוון רחב של מבצעים של שטיחים לבית. השטחים צמריים ונעימים, ומגיעים בשלל של צבעים וטקסטורות.
המחירים החל מ: 49.99 ₪ לשטיח שאגי במידות 50/802 ס"מ ,

במקביל הרמוניה לבית החלה לייבא שטיחונים הודים החל במידות 50/80 ס"מ ועד 200/200 ס"מ ובמחירים של החל מ 9.99 ₪ ועד 199.99 ₪ , העשויים כותנה  או פוליאסטר
 
ניתן להשיג ב- 24 סניפי הרמוניה לבית הפרוסים ברחבי הארץ.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget