רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

19 בדצמ׳ 2012

50% הנחה על קולקציית 2013 בתערוכת הרהיטים הגדולה של קליאה איטליה

המותג הבינלאומי "קליאה איטליה" יציג את קולקציית 2013 בשלושה ימי מכירות מטורפים בין התאריכים 19-21 בינואר במרכז הכנסים 'טרויה'. כל הדגמים ב-50% הנחה מהמחיר המקורי, החל מ-5,990 ש''ח. הכניסה חופשית

הותר לפרסום: חברת ''קליאה איטליה ישראל'' תקיים את תערוכת הרהיטים השנתית ובמרכזה חשיפת קולקציית הרהיטים לשנת 2013 ב 19-21 בינואר, במרכז הכנסים ''טרויה'' שבצומת אשדוד.

צילומי יח''צ
Caliaitalia הינו מותג מוביל באיטליה בתחום מערכות הישיבה, ששם דגש רב על העיצוב, אך לא פחות מכך על חוויית הישיבה ונוחות המשתמש. לצד מערכות הסלון הקלאסיות, Caliaitalia מציעה מערכות מודולריות מיוחדות אשר ניתן להתאימן לחלל הסלון על פי מידה ותוכניות אדריכל. כל המערכות כוללות מנגנון אורטופדי מיוחד הידוע בתמיכת הגב שלו, בסיוע שלו לישיבה נכונה ובתמיכתו המושלמת בצוואר ובראש. כשמדובר בעיצוב, החברה מציגה את כל הטרנדים העכשוויים ביותר לרבות מנגנוני ראש מיוחדים הניתנים לכוונון לזוויות שונות, משענות ראש אשר ניתנות להסרה על פי רצון הלקוח, משענות גב מיוחדות המכילות נוצות, כריות מושב אורטופדיות, חלקן בשילוב קפיצים, פיצ'רים מיוחדים כמו מושבים נעים, מנגנונים חשמליים וריקליינרים, מנגנוני מיטה, מערכות פינתיות עם שזלונג לרגליים ומגשים מעץ או מזכוכית כחלק אינטגראלי מהמערכת, להנחת ספר או ספל. בנוסף ניתן להזמין ספות ארוכות על פי מידה, בשילוב עם כורסאות מעוצבות.

בתהליך הייצור המוקפד, המושפע ישירות מהטרנדים שהוזכרו לעיל, נעשה שימוש בחומרים המשובחים ביותר: עורות איטלקיים ממיטב היצרנים, בדי כותנה, משי, זמש, מיקרו פבריק וכמובן עץ מלא, המשתלבים יחד למוצר איכותי מוגמר בעבודת יד מוקפדת על פי המסורת העוברת מדור לדור במפעלי החברה .
 בתערוכה יוצגו כ-100 דגמים שנבחרו בקפידה ע''י היבואן הראשי בישראל, אלברט חסידים וסמנכ''לית החברה, נטלי בן שימול שביקרו בתערוכה השנתית במילאנו ובחרו מערכות ישיבה מודרניות. כחלק מהתפיסה החדשה לשימוש בחומרי מיחזור ושמירה על איכות הסביבה ונוסף למערכות המשלבות עור וניקל, נעשו השנה בחירות מגוונות ונוספו מערכות ישיבה מבד כאשר בחירת הצבעים והדגמים החדשים מתבססים על ביקורים במספר תערוכות בעולם.

בתערוכה יוצע מגוון עצום של מערכות ישיבה בגוונים שונים. קולקציית 2013 מרהיבה ומשופעת בצבעים לרבות: קאמל, בורדו, יין, חציל, צבע טבק, ירוק זית וטאופ (צבע חול) כאשר עדיין האפורים נשארים באופנה. כמו כן, במסגרת כל התהליך של הירתמות של החברה לנושא איכות הסביבה והקונספט האקולוגי, קיימת קולקציה רחבה של בדים בצבעים מדהימים וטקסטורות של בדי משי, בדי ז'אמש, כותנה, פסים, פרחים ומבחר עצום של אפשרויות.

במוצאי שבת, ראשון ושני, בין התאריכים 19-21.1.13, חברת Caliaitalia תקיים תערוכת רהיטים בה יוצגו כל הדגמים החדשים. התערוכה תתקיים במרכז הכנסים טרויה, צומת אשדוד (כניסה מבני דרום). שעות פתיחה: מוצ"ש 19.1.13 שעה לאחר צאת השבת ועד חצות, יום א' 20.1.13 10:00-22:00, יום ב' 21.1.13 10:00-16:00. לבירורים 1-800-800-870.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget