רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

18 בדצמ׳ 2012

מהפכה בתחום מוצרי הטיפוח והניקיון לבית: מיסטר מאסל - המותג הבינלאומי בתחום מוצרי הניקיון מגיע לישראל

חברת SC JOHNSON   מרחיבה את פעילותה העסקית בישראל ומשיקה את המותג הבינלאומי מיסטר מאסל  עם סידרה של 12 מוצרי דגל של המותג

 מנ"כלית החברה בישראל יעל ארצי: " ההשקה של המותג מיסטר מאסל כ-“megabrand” תרחיב ותשלים את פעילותה של החברה בישראל על ידי נוכחות ב-100% מהקטגוריות. המהלך יתרום לסדר בקטגוריה בה פעיל מספר רב של מוצרים תחת מותגים שונים, דבר אשר גורם לבלבול בקרב הצרכנים."

קמפיין השקה בסך 10 מיליון שקל תחת הסיסמא: כשעוצמה ומדע נפגשים זה מבריק

 חברת  SC JOHNSON יצרנית מוצרי הטיפוח לבית מהמובילות בעולם, משיקה בימים אלה בישראל את המותג  מיסטר מאסל – מותג העל העולמי, המציע פתרונות מנצחים לכל צרכי ניקיון הבית ואשר מבוסס על נוסחה מדעית מוכחת.

המותג מיסטר מאסל ומוצריו מהווים בשורה של ממש בתחום הניקיון וטיפוח הבית בישראל. פיתוח המוצרים מבוסס על שלוש תובנות שעלו מתוך מחקרי התנהגות ותובנות הצרכנים בעולם ובארץ: נוחות – התאמה לסגנון החיים העמוס והתוסס, בטיחות – שימוש בטיחותי למגוון משטחים וכן לאדם ולסביבה, ויעילות – מוצרים שאינם עושים "רק חצי עבודה". 

מנכ"לית SC JOHNSON ישראל יעל ארצי אמרה: עקרונות אלה  מבטאים מגמות מרכזיות בתחום טיפוח הבית: הקניית הרגלי ניקיון חדשים, בריאות המשפחה, חשיבות ריח הניקיון, ניקיון בטוח וחכם ושיפור איכות החיים. אנחנו בטוחים ש-12 מוצרי הסדרה אותה אנו משיקים היום ייצגו עקרונות אלה בגאווה ויעשו מהפכה של ממש בקטגוריה".

ארצי, מסרה כי שוק מוצרי הניקיון בישראל נאמד בכ-350 מיליון שקל, המהווים כ- 26 מיליון יחידות מוצר (ללא מוצרי אקונומיקה ומגבונים). חברת SC JOHNSON ישראל נמצאת נכחה עד היום ב-31% מכלל קטגורית טיפוח הבית וההשקה של המותג מיסטר מאסל כ-“megabrand” תרחיב ותשלים את פעילותה של החברה לכדי נוכחות ב-100% מהקטגוריות. המהלך יתרום לסדר בקטגוריה בה נמצאים מספר רב של מוצרים תחת מותגים שונים, שגרמו לבלבול בקרב הצרכנים.

על אודות שוק מוצרי הניקיון והטיפוח לבית:

SC JOHNSON  הינה מבין החברות הגדולות בעולם בקטגוריית טיפוח וניקיון הבית. ממחקרים שערכה החברה בישראל  באמצעות קבוצת פאנלס עולה כי בין 70-90% מהצרכניות משתמשות במסירי שומנים, אקונומיקה וסבון כלים בתדירות יומית בניקוי המטבח. מהמחקר עלה גם כי המטבח הינו המקום אותו מנקים הכי הרבה בבית, עם 41% מפעולות הניקיון.

יחד עם זאת, כיום המטבח אינו יעודי לצורכי בישול בלבד  והוא הפך עם השנים למקום רבגוני , למעשה ללב הבית כולו (מקום לארוחה, לאירוח, לשיחות, לשיעורי בית). מנהלת השיווק  SC JOHNSON ישראל, נטלי ורטהימר מסבירה: "לכן  הצרכניות זקוקות למוצר שמותאם לצרכים החדשים וסדרת המוצרים של מיסטר מאסל מעניקה מענה לצרכים אלו תוך שהיא מתבססת על נוסחאות מדעיות מתקדמות".

עוד עולה ממחקרי החברה בעולם (Source: Oblique shopper study) כי רק 30% מהקונים מתעכבים מול מדפי הניקיון ורק 80% מתוכם יקנו מוצר ניקיון בזמן שהסתכלו, 80% מהקונים החליטו מראש על הקניה ולכן יש למותג תפקיד מרכזי בהחלטת הקניה, 65% מהקונים בקטגוריה תמיד קונים את אותו המותג ו-30% מחליפים בתוך קבוצה קבועה של מותגים, ובנוסף אמרו הנשאלים באופן גורף כי החלטת הקניה למוצרי ניקיון מבוססת לא רק על סוג המשטח אלא גם לפי סוג החדר.

סידרת  מיסטר מאסל נושא את כשרות חתם סופר כוללת:

*מיסטר מאסל – נוזל לניקוי וחיטוי רב שימושי, שלושה ליטר, מתאים במיוחד לרצפות ואריחים ולכל המשטחים הרחיצים בבית. מחטא ומשמיד חיידקים, בעל ארבעה ניחוחות הנותרים לאורך זמן, 19.99 ש"ח

*מיסטר מאסל – חדר אמבטיה חמש פעולות במוצר אחד המעניקות ניקוי וחיטוי יסודי לחדר האמבטיה, תרסיס בתכולה של 570 מ"ל, מסיר שאריות סבון וכתמים קשים ללא מאמץ, מותיר ניחוח רענן ומשמיד 99% מהחיידקים. 19.99 ₪.

*מיסטר מאסל – למטבח חמש פעולות בתכשיר אחד לניקוי קל ומהיר של כל אזורי המטבח, מסיר שומנים ולכלוך בניגוב אחד, משמיד את כל החיידקים והווירוסים, מנקה ומבריק את כל המשטחים, בעל ניחו לימוני נעים, 600 מ"ל, מחיר 19.99

*מיסטר מאסל - ניקוי כללי

-סדרת מיכלי תרסיס  : רסס ונגב לניקוי כללי קל המתאים לכל המשטחים ומוצר מסיר אבנית לניקוי כללי קשה ולחיטוי ,עם נוסחה חזקה במיוחד לניקוי ברזים, אמבטיות, כתמים קשים וחלודה, משמיד חיידקים. 19.99 ₪

-סדרת מיכלי נוזל לניקוי וחיטוי רב שימושי (ארבעה ניחוחות בתכולת 1 ליטר)  מתאים לניקוי וחיטוי עוצמתיים ורב שימושיים, מחטא ומשמיד חיידקים, בעל ארבעה ניחוחות הנותרים לאורך זמן, 19.99 ₪

 מסע פרסום רחב היקף, המתבסס על קריאטיב עולמי  (OGILVY) , תחת  המסר:  " כשעוצמה ומדע נפגשים זה מבריק" ובהיקף של כ- 10 מיליון ש"ח (מונחי יפעת), יתמקד בכל ערוצי השיווק והקד"מ: פרסום בטלויזיה ובעיתונות, שלטי חוצות, פעילויות בנקודות המכירה, דיילות, קמפיין דיגיטל, רשתות חברתיות ויחסי ציבור.

 אס.סי ג'ונסון הוא התאגיד המוביל בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקוי לבית.
החברה שנוסדה בשנת 1886 ביססה כבר אז את יסודות המותג שלה ואת הערכים על פיהם נבנתה תפיסת העולם העסקית והאתית שלה. אס.סי ג'ונסון רואה את עצמה, עובדיה ולקוחותיה כמשפחה על כל המשתמע מכך. החברה מפתחת ומייצרת מאות מוצרים בתחום טיפוח הבית ופועלת בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם.
בישראל, משווקים מותגי החברה משנת 1985, ובשנת 2005 נפתחה חברת אס. סי. ג'ונסון ישראל, המשווקת בארץ את המותגים - דאק, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, וגודרס. מוצרי אס.סי ג'ונסון המשווקים בישראל זכו להצלחה גדולה וכולם נמצאים על כל מדף ברבים מהבתים בישראל.


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget