רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

19 בדצמ׳ 2012

השחקנית ההוליוודית איילת זורר הצטלמה לקמפיין אביב-קיץ 2013 של רשת האופנה GOLBARY

מייקינג אוף גולברי אביב-קיץ 2013
 צילום לם-וליץ סטודיו 

איילת זורר תשחק בסרטה החדש, גבירה מהמאה ה15 לבושה בשמלות נפוחות ובעלת תסרוקות גדולות...


אווירה רגועה ונינוחה נרשמה במהלך יום ראשון (16.12) על סט הצילומים של רשת האופנה גולברי, כשהשחקנית ההוליוודית איילת זורר, הצטלמה לקמפיין הקיץ. לצורך הצילומים נבנה לוקיישן משולב בכורסאות עור לבנות, סחלבים, וכלב גדול ולבן מחרסינה.

בתום יום הצילומים המפרך המשיכה איילת היישר לערב הפתיחה של שבוע האופנה אשר יהיה ערב הצדעה לרשתות אופנה ישראליות ולאיקונות אופנה מקומיות. זורר עלתה לבמה לבושה בדגם נבחר של חברת גולברי, שנפתר במיוחד בשבילה לאירוע

זורר סיפרה על סט צילומי GOLBARY שהסרט החדש מלא באקשן הכולל טיפוס הרים, קפיצות וקשירות

זורר, אשר מתגוררת בלוס אנג'לס, הגיעה לארץ בגפה למשך 4 ימים בלבד בהם היא משלבת, הדלקת נר שמיני של חנוכה, ביקור משפחתי ועבודה.

לפני הגעתה לארץ, שהתה זורר בפראג בצילומים לסרט החדש The Last Knights של הבמאי היפני קזואקי קיריה , לצידם של השחקנים הותיקים מורגן פרימן וקלייב אואן. זהו סרט אקשן תקופתי המתרחש במאה ה- 15 בעולם שלא ממש היה קיים , בו זורר מגלמת אישה אצילה הלבושה בשמלות נפוחות ותסרוקות גדולות. למרות שלטענתה היא הייתה מעדיפה ללבוש מחוכים צמודים כמו בתקופת הרנסנס. זורר תחזור שוב לפראג להמשך צילומים לאחר חופשות חג המולד והשנה החדשה, בינואר.

בפעם האחרונה שזורר הגיעה לישראל זה היה לטובת הסדרה החדשה של YES שתקרא "שטיסל", בה היא מגלמת את דמותה של אלישבע – אישה חרדית ואלמנה. איילת שכבר 7 שנים לא גרה בישראל, הגיעה לצילומי הסדרה בדיוק בתקופת מבצע "עמוד ענן" וחוותה גם היא את קול האזעקות והירידה למקלטים.

עוד סיפרה זורר כי בנה הקטן ליעד שבקרוב יהיה בן 8 התוודה בפניה שהוא לא אוהב סרטים, ולא אוהב ללכת לקולנוע, ולצערה הוא כנראה לא יראה אותה בקיץ הקרוב בסרט "Man of Steel" בו היא מגלמת את אמו של סופרמן .

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget