רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

20 בדצמ׳ 2015

מעכשיו....שלושת הסטייליסטים המובילים ידברו בשיחת און ליין עם המשתמשים באפליקציית TAKE A LOOK - משתדרגת

רוצים לשמוע מה יש לליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך  להגיד על הסטיילינג שלכם???

האפליקציה החדשנית – לייעוץ סטיילינג אישי TAKE A LOOK משתדרגת!!!


בקשתם – קבלתם! לראשונה בעולם– באמצעות האפליקציה הסטייליסטים יחוו דעתם באמצעות שיח עם המשתמש. זאת על פי דרישת המשתמשים 
האפליקציה TAKE A LOOK שהושקה לפני כחודשים עם  הסטייליסטים המובילים: ליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך, , הפכה להצלחה מסחררת וכבר צברה אלפי משתמשים מעורבים ופעילים.   

נכון להיום, מסייעים הסטייליסטים באמצעות האפליקציה למשתמשים, ליהנות מהניסיון העתיר שלהם ולקבל את המראה  הטוב והמחמיא ביותר, ומאפשרת לדעת, האם הסטייליסטים עושים "לייק" או "אנ-לייק", לתמונה שנשלחה. מהיום עוברים לעידן חדש ומקבלים חוו"ד וטיפים ועצות פרטניות על בקשת הלקוח ישירות מהסטייליסט ובקולו.  כמו גם אפשרות הלקוח לכתוב הערות ובקשות על גבי התמונה אליהן יתייחס הסטייליסט.

 שדרוג האפליקציה החדשנית והראשונה מסוגה בעולם, מתבטא ביכולת הסטייליסט לתת תגובה קולית ולהגיב לבקשת הלקוח וגם לתת עצה אישית ובכך למעשה ישמע המשתמש את חוות דעתו והמלצותיו הפרטניות של הסטייליסט בקולו.

משתמשי האפליקציה מצלמים את עצמם, מסמנים על התמונה במה ברצונם שהסטייליסט יתמקד: נעליים, חולצה, חגורה וכו' או שואלים שאלה בנושא הלבוש או התאמתו לאירוע כזה או אחר (כותבים על גבי התמונה) ושולחים לסטייליסט אשר ברצונם לשמוע את דעתו. הסטייליסט עושה לייק ואנ-לייק ומקליט מסר קולי למשתמש ובו התייחסותו הן ללוק שאותו בודק והן לשאלת הלקוח.

האפליקציה ידידותית לשימוש, עונה על צורך רחב היקף, מביאה בשורה צרכנית, חוסכת זמן וכסף  ומשדרגת את רמת הסטייל והתאמתו האישית ללקוח במלתחה.  האפליקציה מאפשרת ללקוח ליהנות מפרטיות מוחלטת בשיח מול הסטיליסט הן בבית והן בחנות ובכך להיות בטוח גם ברכישותיו וגם באופן בו התלבש לפגישה חשובה ובכלל. חרף העובדה שהמשתמשים מצטרפים לאפליקציה באמצעות חשבון הפייסבוק שלהם אף אחד מלבדם לא רואה את השימושים האישים שלהם באפליקציה אלא אם כמובן בחרו לשתף את חבריהם.

חברת אקסייט בבעלותה של רונית לוי היא החברה היזמית מאחורי האפליקציה. אקסייט היא חברה המתמחה באסטרטגיה שיווקית וניהול מועדוני לקוחות חכמים, אשר בן לקוחותיה בנקים גדולים, חברות אשראי, סלולר, רשתות קמעונאיות וחברות בניה. שותפה נוספת למיזם היא דלית בר גרברסקי סמנכלית החברה.

לדברי רונית לוי, מבעלי חברת אקסייט: "הצלחת השקת האפליקציה מאופיינת בכך שהמשתמש מצא בה ערך מהותי. האתגר הגדול שלנו, היה מעבר להורדות לגרום לצרכן לחזור ולהשתמש בה.  הבנו מהר מאוד שבכדי לשמור על הצלחת האפליקציה לאורך שנים, אנו צריכים להשקיע בטכנולוגיות ולהביא את "הבשורה האמתית" לצרכן וכך זיהינו צורך קיים מהשטח שהסטייליסטים ידברו עם המשתמשים". לדבריה: "אנו בטוחים שמהלך זה ירחיב באופן משמעותי את קהלי היעד".

האפליקציה פותחה ע"י חברת iApps Technologies, המובילה בישראל בפיתוח אפליקציות. לדברי אורי סגל, שותף במיזם Take A Look ומנכ"ל iApps: "האתגר העיקרי בפיתוח האפליקציה היה לייצר חווית שימוש קלה ופשוטה, שתתאים לכל אחד ואחת. התמקדנו בפתרונות טכנולוגים שיספקו מענה קל ומהיר עבור המשתמשים, לקבלת משוב אמיתי ואיכותי מהסטייליסטים".

מחירים לצרכן: התנסות באפליקציה המשודרגת ניתנת 3 פעמים -  חינם3 שימושים – 24 ₪ , 12 שימושים – 48 ₪

להורדת האפליקציה  באנדרואיד ובאייפון:


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget