רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

22 ביולי 2015

אי דיגיטל תציע ערכת ספרים דיגיטליים לחזרה לבית הספר

חוזרים לבית הספר עם "הילקוט החכם" של iDigital
iDigital משיקה את  "הילקוט חכם"- iPad  ובו ספרי לימוד דיגיטליים לתלמידי החטיבה והתיכון בהתאם לרשימת הספרים האישית של התלמידים
השנה עולים כיתה בחוויה הלימודית עם הפתרון המתקדם של iDigital
איילת צרפתי-רוזן מנכ"לית iDigital: "אנחנו שמחים להיות הראשונים להביא את הבשורה של "הילקוט חכם" - התחליף המתקדם לילקוט של פעם, המאפשר להורים להעניק לילדיהם כלי חכם לחוויה לימודית מתקדמת
iDigital המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל, מביאה לשוק מוצר חדשני -  "הילקוט החכם", הכולל מכשיר iPad, ערכת ספרי לימוד מתאמת לתלמיד- לתלמידי החטיבה והתיכון ושירות "iPad חליפי", למקרה הצורך.
בעידן הטכנולוגי של היום, כאשר ה- iPad מהווה חלק מההתנהלות היומיומית של רבים, הגיע הזמן להתקדם ולהחיל את השינוי בדרך הלימוד וההוראה של התלמידים בחטיבה ובתיכון. ה- iPad מאפשר לתלמיד כלים מתקדמים ואינטראקטיביים לקריאה והבנה של טקסטים והעשרת התוכן הנלמד, וכל זה בממשק שכולם רגילים ואוהבים להשתמש בו. בעולם בו התלמידים נמצאים כל היום בתנועה, "הילקוט החכם" מאפשר להם נגישות כל היום, ומכל מקום לספרי הלימוד ,לתכנים ולשיח שנערכו בזמן השיעורים.
צרפתי-רוזן מוסיפה: "לחברת iDigital ניסיון רב בהטמעת מכשירי ה– iPad בסביבה הלימודית כחלק מפעילות ענפה מול מוסדות החינוך. הבשורה במוצר החדש, היא שכעת כל הורה יכול לבחור לאפשר לילד שלו ליהנות משדרוג החוויה הלימודית שהטכנולוגיה מאפשרת, וזאת כמוצר מדף ובמחיר אטרקטיבי. ברור שהטכנולוגיה אינה משנה את יסודות הלימוד - מסירות והתמסרות לעולם יישארו הבסיס ללמידה, אולם היא מאפשרת נגישות והעשרה בתכנים שהופכים כל זאת לאפקטיבי יותר".
החבילה החדשה שמוצעת נותנת מענה פשוט לצרכים של התלמידים וההורים היום:
ערכת ספרים דיגיטליים:
כל תלמיד יוכל להטעין את הילקוט ברשימת ספרי הלימוד האישית שלו. הספרים הדיגיטליים זהים בתוכנם לספרים המודפסים הקיימים במערכת החינוך
קדמה טכנולוגית:
ניתן לבחור את הילקוט החכם במגוון של אייפדים : IPad Mini 2 , IPad Air 2 , ו-1IPad Air וליהנות מחווית שימוש מתקדמת.
הילקוט החכם מאפשר כתיבת הערות בתוך הספר, סימון קטעים, תזכורות, חיפוש לפי מילות מפתח ועוד כלים דיגיטלים מתקדמים נוספים.
אייפד חלופי חינם:
גם תקלה במכשיר לא תמנע מהתלמיד להגיע לכיתה עם כל הספרים שלו.
שירות "iPad חלופי", שהינו חלק "מהילקוט החכם", מעניק מכשיר חלופי חינם שיעמוד לטובת התלמיד בכל אחת מרשת חנויות iDigital.
זמינות מקסימלית:
הילקוט החכם ניתן לשימוש גם ללא Wi-Fi כך שהספרים זמינים לתלמיד בכל מקום ובמשך כל שעות היום ואינם דורשים תשתית  Wifi בכיתה.
מחיר אטרקטיבי:
"הילקוט החכם" לתלמידי חטיבות ביניים (כולל עד 12 ספרים) :החל מ-84 ₪  לחודש,
"הילקוט החכם" לתלמידי התיכון (כולל עד 14 ספרים), החל מ-89 ₪ לחודש
 למשך 24 חודשים ובהתאם לדגם ה-iPad  הנרכש
רשימת סניפים  iDigital:
תל אביב - קניון רמת אביב, קניון דיזינגוף סנטר, מתחם שרונה – ת"א
חיפה-גרנד קניון, ראשל"צ -  קניון  Gירושלים- קניון מלחה, כפר סבא- קניון, G
אילת- קניון מול הים, באר שבע- גרנד קניון, נתניה - מתחם ביג פולג
פרטים נוספים בטלפון: 03-9005355
ובאתר www.idigital.co.il
אודות iDigital:
iDigital הינה Apple Premium Reseller, המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל, שעל מגוון מותגיה נמנים ה-Mac, ה-iPod, הiPhone וה-iPad. החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי ביניהם: iHome, Speck, Griffin, Bose, incase, Lacie, KNOMO,Sena, Twelvesouth.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget