רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

22 ביולי 2015

טעם חדש לארוחת הבוקר: אבקת חלבונים להכנת משקה: קרם עוגיות

טעם חדש לארוחת בוקר מאוזנת: תחליף ארוחה בטעם קרם עוגיות:
Protein Drink Mix- Cookies and Cream
למה חשוב לאכול ארוחת בוקר?
צילום: יח"צ הרבלייף חו"ל
אנשים רבים מדלגים על ארוחת הבוקר, על אף כי מחקרים מצביעים על כך, שהיא החשובה ביותר, מסיבות רבות ומגוונות: קוצר זמן בשעות הבוקר, לא רעבים, ממהרים לעבודה ועוד.
חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, המבוסס על מדע תזונתי מדויק ומחקרים קליניים עולמיים, מציעה ארוחת בוקר בריאה, מאוזנת, מזינה וטעימה, בצורת אבקת חלבונים להכנת משקה: קרם עוגיות (Cookies and Cream) – ארוחה נגישה בכל רגע נתון.
 
לדברי פרופ' דיוויד היבר, יו"ר המכון התזונתי של חברת הרבלייף והוועדה התזונתית המייעצת של החברה: "אנשים צורכים ביום כ-15% חלבונים, בעוד שהרמה האידיאלית המומלצת לצריכה היא כ- 30% - משקאות החלבון של הרבלייף, מהוות תחליף לכמות החלבונים היומית".
ארוחת הבוקר הינה הארוחה אשר שוברת את צום הלילה. במהלך שנת הלילה מורידים הילוך כלומר שורפים פחות קלוריות והאנרגיה מגיעה ממאגרי הגוף. המאגרים הזמינים הם הפחמימות הנמצאות בשריר ובכבד בצורה של גליקוגן, אך אלו מאגרים קטנים.
במידה ולא אוכלים ארוחת בוקר, מאגרים אלו נגמרים והגוף מתחיל לפרק שריר על מנת לקבל אנרגיה. לכן על מנת להעלות הילוך חזרה מבלי לפגוע בשריר חייבים לשבור את צום הלילה ולאכול ארוחת בוקר כשעה מהקימה והעדיפות היא ארוחת בוקר עשירה בחלבונים. 
אבקת משקה החלבונים: קרם עוגיות של חברת הרבלייף, מהווה פתרון קל ונוח לקבל ארוחת בוקר מאוזנת, בפחות משתי דקות.
מחיר מומלץ לצרכן: 195.2 ₪ ל-550 גרם שהם כ-21 מנות משקה.
כמות הקלוריות במנה: 220 קק"ל
כמות החלבון במנה: 18 גרם
אתר החברה: http://herbalife.co.il
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget