רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

1 במרץ 2015

רשימת ציוד חובה לקמפינג 2015 - רשת ריקושט

רשת "ריקושט" מציגה את רשימת ציוד החובה לקמפינג מושלם וגם את המוצרים הכי מיוחדים שיהפכו את השהות בחיק הטבע לנוחה במיוחד!

אוהל איגלו זוגי ריקושט 149.90 שקל
קרדיט צילום: יח"צ

מחצלות אאוטדור 3 * 2 יארד מחצלת רב שימושית לקמפינג, שהייה בטבע, טיולי שטח ואירוח בחצר.
עשויה מניילון נעים למגע, אריגה צפופה. המחצלת פשוטה לניקוי ומתקפלת בקלות. קיימת במגוון דוגמאות וצבעים. מחיר מומלץ לצרכן: 105₪

ערסל ברזילאי של חברת OUTDOOR
ערסלי כותנה ברזילאית מסדרת "פטגוניה", לשכיבה נוחה ונעימה. הערסל מיוצר לפי המסורת הדרום אמריקאית ובעבודת יד, עשוי מכותנה וארוג בצפיפות, דבר המקנה לו חוזק וגמישות. הערסל ניתן לשימוש בבית או בחוץ. לולאות חזקות בקצוות הערסל, מאפשרות תלייה קלה.

מידות יחיד: 130X205 ס"מ / עומס מרבי 100 ק"ג – מחיר מומלץ לצרכן: 135₪
מידות יחיד סופר: 160X220 ס"מ / עומס מרבי 120 ק"ג – מחיר מומלץ לצרכן: 185₪
מידות זוגי: 165X225 ס"מ / עומס מרבי 150 ק"ג- מחיר מומלץ לצרכן: 215₪

מנורת לד בשרשרת של קולמן גרלנדת מנורות הכוללות נורות לד, המהווה פתרון מושלם לטיולים, קמפינג וכתאורת חירום. לשימוש בתאורת לד יתרונות רבים: התאורה חזקה ובהירה אך לא מסנוורת, עמידה בתנאי לחות, צריכת אנרגיה נמוכה וחסכונית. הגרלנדה כוללת 10 נורות מחוברות הפועלות באמצעות 3 סוללות AA ומעניקות תאורה רציפה עד 20 שעות.

מחיר מומלץ לצרכן: 189.90 ₪

אוהלים- כאשר הטיול כולל לינה בשטח אוהלים הם חובה. כאשר מדובר בטיול בארץ ישנם 2 סוגי אוהלים פופולאריים: אוהלים בסיסים-אוהלי איגלו/חלונות המורכבים בעזרת מוטות, ואוהלים קלים להרכבה בהם דרושה משיכה קלה והאוהל מוכן.

ברשת ריקושט מגוון רחב של אוהלים, ביניהם:

אוהל איגלו זוגי של "ריקושט" הכולל שתי כניסות גדולות ושני חלונות גדולים לאוורור מרבי, רשת נגד יתושים, כיסוי "כיפה" לפתח העליון למניעה של כניסת אור ולחות ומוטות פיברגלס. מתאים לטיול ב"שביל ישראל".

מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 ₪

אוהל בין רגע 4 אנשים של חברת OUTDOOR אוהל משפחתי המתאים ל- 4 אנשים. לאוהל מנגנון פתיחה מהירה לפתיחה קלה של האוהל וללא צורך של התעסקות בהשחלת המוטות ובבנייתם. להקמת האוהל צריך רק למשוך את האוהל כלפי מעלה ולנעול את המפרקים, אורך ההרכבה כדקה. לאוהל דלת כניסה גדולה ושלושה חלונות גדולים לאוורור.

לכל החלונות והדלת רשת (בחלונות הרשת קבועה), ניתן לסגור את החלונות למנוע כניסת אור והקטנת החדירה של קור. לאוהל מוטות פיברגלס בעובי 7.9 מ"מ לעמידות גבוה יותר ברוחות. לאוהל כיסוי "כיפה" לפתח העליון למניעה של כניסת אור ולחות.האוהל מגיע עם 4 יתדות לקיבוע ומתיחת האוהל.האוהל מגיע עם שק נשיאה בפתיחת רוכסן לאחסון ונשיאה קלים. מידות: 1.55X2.1X2.4


מחיר מומלץ לצרכן: 649 ₪

מאוורר לאוהל קולמן: מאוורר לאוהל המתאים לטיולי קמפינג, מופעל באמצעות סוללה אחת מסוג D (לא כלול באריזה). המאוורר נצמד לאוהל עם מגנט מובנה ללא פגיעות בבד האוהל. זמן עבודה עם הסוללה אחת עד כ- 16 שעות.

מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 ₪

פויקה לבישול בשטח - בישול בפויקה , סיר כדורי עשוי ברזל יציקה עבה, הנשען על 3 רגליים ונועד לשימוש על גחלים, הפך בשנים האחרונות לטרנד אופנתי בישראל בטיולי שטח. ייחודו הוא בפשטותו- מכניסים את כל המרכיבים לסיר ולאחר כמה שעות מתקבלת קדרה עסיסית ואיכותית- ללא התעסקות מרובה. הגודל הפופולארי ברשת ריקושט הינו: פויקה מס' 3 של (8 ליטר, 26 ס"מ קוטר. מתאים לתבשיל ל- 6-8 איש).

מחיר מומלץ לצרכן : 95-499 ₪ בהתאם לגודל

פנס לד לנסר p5.2 ה-LED LENSER® P5 הוא קטן, קל, פלא בתחום החיסכון באנרגיה- ויחד עם זאת גם בעל בהירות אדירה. הוא מופעל באמצעות סוללת AA אחת בלבד. ממיר ה-DC/DC המשולב מזרים אל לד ההספק היוקרתי מתח בפולסים של ננו-שניות. מערכת ההתמקדות (מערכת מיקוד מתקדמת) המוגנת ע"י פטנט היא מאפיין משכנע ממש כמו השימוש במיקוד ביד אחת .

מחיר מומלץ לצרכן: 349 ש"ח

תיק תינוק PACK KIDDIE של OUTDOOR תא מרכזי הכולל משטח מרופד ונשלף להחתלה תא קדמי נוסף עם תאים לבקבוק התינוק ואביזרים נלווים גב מרופד כתפיות הניתנות להטמנה ורצועה לנשיאת התיק על הכתף אירגונית כיס צד רשת

מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget