רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

1 במרץ 2015

סדרה חדשה של מחברות מעוצבות בגדלים שונים העשויות מ 100 % נייר ממוחזר


הדור הבא של המחברות : מחברות מעוצבות מנייר ממוחזר


מדובר בסדרה איכותית של מחברות מנייר ממוחזר שבהם הושם דגש על עיצוב מרהיב בגווני חום ושחור בהירים וכהים בגדלים שונים. בנוסף, הנפיקה נייר חדרה לצרכנים נייר ממוחזר מלא של דפי פקסימיליה ונייר צילום.


נייר חדרה' תחל למכור לציבור הרחב  נייר ממוחזר 100%, בכל החנויות המובחרות: קרביץ, צומת ספרים, אופיס דיפו , באג ועוד. ייחודו של הנייר הוא הפיתוח החדשני, ללא שימוש בתאית (שמקורה בעצים). הנייר הממוחזר 100% הוא פרי פיתוח עולמי ייחודי וחדשני, עליו עבדה החברה במשך מספר שנים, וכי להבדיל מסוגי נייר ממוחזר אחרים, שכבר מצויים בשוק, הוא אינו מכיל בכלל מרכיבים המבוססים על כריתת יערות - חומר הגלם המרכזי בתעשיית הנייר, ואינו מכיל, או דורש כל שימוש בחומרים  כימיים המזהמים את הסביבה.

סדרת הניירות הממוחזרים 100%: לראשונה בישראל משיקה נייר חדרה ניירות A4 100% ממוחזרים וידידותיים לסביבה, בגוון בהיר במיוחד.  הנייר מיוצר באמצעות שימוש באנרגיית גז נקייה ומפסולת נייר וקרטון הנאספת אך ורק בישראל, ומכאן שייצור הנייר הממוחזר למעשה "מנקה את המדינה" ותורם לאיכות הסביבה. בייצור נייר זה אין כלל שימוש בתאית (שמקורה בעצים), ותהליך המחזור מבוצע בתהליך "De-Inking" (הוצאת דיו) ללא הלבנה וללא שימוש בכימיקלים, כך שבסוף התהליך מתקבל נייר באיכות גבוהה לכתיבה והדפסה. שוק מוצרי הנייר כיום נשלט על ידי הצבע הלבן, אבל העתיד, כמו גם הדאגה לסביבה והצורך בשמירה על כדור הארץ, נמצא בצבעים בהירים.


מחיר מומלץ לצרכן: כ 16 ₪ לחבילת נייר.


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget