רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

5 במרץ 2015

רונה לי שמעון בצילומים לקמפיין

רונה לי שמעון
 "היפה והנכונה לשנת 2015"

צלם: דודי חסון
רונה לי שמעון בצילומי קמפיין לאאוטלט
עופר בילו סנטר וחוצות המפרץ
 
לאחר שזכתה בתואר "היפה והנכונה לשנת 2015", נבחרה רונה לי שמעון בימים אלו להיות הפרזנטורית של חוצות המפרץ אאוטלט הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים.

רונה לי הגיעה אמש, בשעות הבוקר המוקדמות, לצילומי הקמפיין וסיפרה במהלך הצילומים, כי בימים אלו היא מופיעה בתיאטרון הקאמרי בהצגה "דבר מצחיק קרה" ובהצגה החדשה שכתבה וביימה עדנה מזי"א "הפושעים החדשים", בה היא משחקת לצד שתי אושיות התיאטרון סנדרה שדה ורבקה מיכאלי.

רונה לי זוכה גם לתגובות נפלאות ומפרגנות מכל עבר, על התפקיד אותו היא עושה בסדרה "פאודה" אשר משודרת בימים אלו ביס וי.או.די ((YES V.O.D.

רונה לי סיפרה שעדיין היא איננה יודעת היכן תחגוג את חג הפסח הקרוב, אותו היא בד"כ היא חוגגת עם הוריה פעם בביתם ברמת חן ופעם אצל הדודים בהרצליה. בכל מקרה, קוראים את כל ההגדה ולא פוסחים על החלק של אחרי האוכל וכשמגיעים ל"אחד מי יודע", פוצחת רונה לי בריקוד ועושה שואו שמח לכל המשפחה.

רונה לי שיתפה שהחולשה העיקרית שלה, היא שופינג והיא מאוד שמחה על הקמפיין האופנתי.

אז קדימה רונה לי, מחכים לך שני מתחמים ענקיים לשופינג היסטרי...
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget