רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

4 באפר׳ 2014

ניקיונות לפסח: טיפים לניקיונות המקרר

 ניקיונות לפסח - טיפים לניקיונות המקרר
כמה טיפים ועצות שימושיות שיכולים לקצר את תהליך הנקיונות לחג ולהפכו אפילו למהנה ממנהל השירות הארצי של מקרריSharp , יעקב גורמן


חג הפסח הינו חג המשמש למרבית הצרכנים חג של ניקיון כללי של הבית אם מסיבת ביעור חמץ ואם מתוך רצון לניקיון הבית. אחד המקומות הדורשים ניקיון הינו המקרר הביתי אשר במרבית הבתים הינו עמוס במצרכי מזון ובעתות השנה הדבר מקשה על ניקיון המקרר ובעת הגיע חג הפסח זוהי ההזדמנות לבצע ניקיון יסודי במקרר.
 
ניקיון כעסק מחשמל

  • כלל ראשון וחשוב הינו ניתוק המקרר מהחשמל ! ניקיון המקרר כשהוא מחובר לרשת החשמל מהווה סכנת נפשות  גבוהה למנקה.

  • אחרי ניתוק המקרר מהחשמל יש צורך בהפשרת המקרר ע"י פתיחת הדלתות למשך מספר שעות לצורך הפשרת הקור והקרח בתוך חלל המקרר – ניקיון המקרר ללא הפשרה הינו קשה ביותר ולא יעיל אסור להשתמש בכלים חדים להורדת שכבת קרח באם קיימת  דבר אשר יכול לפגוע במטח הפלסטיק ואף במערכות המקרר הנמצאות בתוך הגוף.
 עניין של כימיה

  • אין להשתמש בתרסיסים או בחומרי ניקוי על בסיס אלכוהול שימוש בתרסיסים או בחומרי ניקוי יכול לגרום לפנים המקרר אשר עשוי מחומר פלסטי בדרך כלל ABS   ויכול לגרום אחרי הניקוי במהלך הזמן לסדקים בחיפוי הפנימי של המקרר.

  • אחרי שהמקרר הופשר אין מניעה לשימוש במי סבון ומטלית רכה התוצאות יהיו לא פחות ואף יותר טובות משימוש בתרסיסים וחומרים אחרים.

  • במקפיא המקרר בדרך כלל בתחתית חזית המקפיא יש "פתחי אוויר חוזר" אשר מן הסתם מהווים מקלט לפרורים וכל מיני חומרים – בכדי לנקות את החלל מתחת לפתחים יש להשתמש במברשת קטנה כגון מכיול להפרדת הפרורים מהתחתית ואז להשתמש בשואב אבק לשאיבתם.
 סכנות ממים ומברשת?

  • ישנם צרכנים הנוהגים לשפוך מים לתוך הפתחים תוך תקווה כי הפרורים והשאריות ישטפו יחד עם המים יש בסוג זה של ניקיון סכנה כי אותם פירורים ושאריות מזון או אחר ישטפו למערכת הניקוז של המקרר ויגרמו לסתימת הניקוז סתימה כזאת בדרך כלל הינה נזק בלתי הפיך למקרר ואינו ממומלץ.
 
  • אין להשתמש במברשות קשות כריות ניקוי ממתכת או מטלית ניקוי קשה [סקוטש] אשר יכולים לגרום לשריטות במשטחי הפלסטיק אפשר להגיע לכל מקום בחלל המקרר והמקפיא באמצעות מטלית העוטפת קיסם עץ או פלסטיק ותוך זהירות ורגש.

  • לא מעטים הצרכנים המוציאים את המקרר למרפסת או לחצר הבית ומשתמשים בצינור או בזרנוק מים לשטיפה של מערכות המקרר אם באזור האחורי [מיקום המדחס] או בכל גוף המקרר  חל איסור מוחלט לבצע ניקיון בשיטה זאת לחץ המים גורם כי כמויות מים יחדרו למערכות חשמליות סגורות ויצטברו שם מבלי יכולת לראותם או ליבוש המים ובעת חיבור המקרר לרשת החשמל יוצרו קצרים ושריפת מעגלים חשמליים  [כרטיסים אלקטרוניים] שמחירם בדרך כלל גבוה ביותר. בתום הניקיון יש לנגב היטב את המקרר ולחברו לחשמל אחרי מספר שעות.
 
אודות קבוצת ראלקו בע"מ :
קבוצת ראלקו הינה מהחברות המובילות בישראל החברה מייבאת ומשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מבית היוצר של שתי יצרניות מהגדולות בעולם SHARP  ו  ZANUSSI
מוצרי החברה הם מוצרים חדשניים ומתקדמים ומותאמים במיוחד לצרכן הישראלי.
לחברה ניסיון של 60 שנה במתן שירות ,מערך השירות שלה הוא מהמתקדמים והמובילים בתחומה.
לראלקו מוניטין גבוה בזכות איכות מוצריה ובזכות התמיכה האיכותית וחסרת הפשרות שהיא מעניקה להם בארץ .
לינק לאתר החברה: www.ralco.co.il
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget