רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

9 באפר׳ 2014

אפיקומן2גו! - לקראת פסח CAR2GO מפזרת מעטפות פרס ברחבי העיר

אפיקומן2גו! לקראת פסח CAR2GO מפזרת מעטפות פרס ברחבי העיר

חברת שיתוף המכוניות, CAR2GO, המציעה רכב לפי שעה, בכל מקום ובכל זמן, תקיים לקראת הפסח מבצע אפיקומן ברחבי תל אביב וגבעתיים: במסגרת המבצע יוחבאו בערים אלו 4 מעטפות פרס ומוצאיהן יוכלו לזכות בפרסים משמעותיים כמו לינה זוגית בצימר מפנק עם בריכה וטיפולי מסאג' (בשווי של 2700 ₪), כולל נסיעה במיני קופר (ONE) של CAR2GO ודמי מנוי לשנה שלמה לשירות. המבצע פתוח לקהל הרחב – מומלץ לחובבי החידות או חובבי אפיקומנים שבינכם!

כיצד תוכלו להגיע לאפיקומן? בעמוד הפייסבוק של החברה יתפרסמו במהלך השבועיים הקרובים רמזים לגבי מיקומן ומי שיצליח לפענח אותם ראשון, יוכל להגיע למיקומים, למצוא את האפיקומן בצורת מעטפה ולזכות בפרסים. המבצע מסתיים ב-17/4 או עם מציאת 4 המעטפות. אז קדימה, למקומות, היכון, צא!

חברת CAR2GO, שהוקמה ב 2008, ע"י חבורת יזמים צעירים, מציעה שירות חדשני לתושבי תל אביב והסביבה: מכוניות חדשות, אותן ניתן להזמין בכל שעה ובכל זמן, מעכשיו לעכשיו, 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. התשלום נקבע לפי מספר השעות וכמות הקילומטרים והוא כולל דלק, ביטוחים וחניה. הפעילות מבוססת על מודל של carsharing (שיתוף מכוניות), שבו מספר אנשים חולקים את אותה מכונית. ההצטרפות פשוטה, באמצעות אתר החברה באינטרנט (www.car2go.co.il ) או בטלפון 1-700-706-700.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget