רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

9 במרץ 2014

תערוכת תכשיטים בהשראת האוסקר בקניון רמת אביב - 25-28 למרס

צילום: יחצ חול

תערוכת תכשיטים תוצג בקניון רמת אביב בהשראת טקס האוסקר 2014

רשת Impress משיקה את קולקציית התכשיטים לקיץ 2014 בהשראת טקס האוסקר הזוהר וההוליווידי ויוצאת במהלך Sparkling Days

רשת תכשיטי ושעוני היוקרה אימפרס (Impress ), משיקה את הקולקציה החדשה לאביב-קיץ 2014 בתערוכת תכשיטים בהשראת טקס האוסקר וכוכבות הוליווד, שתתקיים בקניון רמת אביב, בין התאריכים 25-28 למרס.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב והיא תציג למעלה מ - 100 תכשיטים בסגנונות שונים המאופיינים בחדשנות עיצובית, יוקרה ואומנות איכותית. התערוכה תתמקד בחשיפת סגנונות חדשים, טכנולוגיות ויצירתיות, בהשראות המשלבות את האוסקר עם תחומי האומנות, הארכיטקטורה, תרבות הפופ ואופנת העילית.

בתערוכה יוצגו הקולקציות החדשות של מותג התכשיטים האמריקאי Sophia By Design (תכשיטי סופיה). הקולקציה של סופיה מורכבת ממגוון סגנונות שונים המשלבים יהלומים ואבני חן צבעוניות המשובצות בתכשיטי זהב ובפלטינה. כל תכשיט בקולקציה מזוהה עם המראה הקלאסי ומתאפיין ב"אופי ונשמה" הייחודיים לו.

הטרנד הבולט בתערוכה הינו תכשיטי ‘אובר סייז’ שיחשוף שרשראות עם תליונים גדולים המיועדים לשמלות בעלות מפתח בצוואר, תליון נועז המשלב תחכום של אבן מרכזית ובוהקת עם קוצים המעטרים אותה, תעלה את דרגת הדרמה לרמות חדשות. את האצבעות יקשטו העונה טבעות בסגנונות שונים עם השפעות של מראה אתני ופאנקיסטי ולא נשכח כמובן את הטרנד החם של כמה טבעות על אצבע אחת.

עוד יוצגו בתערוכה: טרנד ה Rose Gold (זהב אדום), פריטים העשויים מזהב אדום שהינו זהב שמסוגסג עם כמות גבוהה של נחושת שצבעה אדמדם. טרנד זה ישתלב מעולה עם שמלות בגוונים קיציים ושמחים. בקולקציה של תכשיטי סופיה ניתן למצוא עיצובים אלגנטיים ורומנטיים בעלי צורות שונות כגון: עגילי טיפה, טבעות זהב אדום בשילוב אבני רובי, טבעות עבות בזהב אדום בשילוב יהלומים שחורים עוד. כידוע זהב אדום הינו נחשק ביותר על ידי אניני טעם וחובבי תכשיטים.

לצד תכשיטי הזהב והיהלומים יוצגו גם מספר פריטים בסגנון האנדרוגני המתאפיינים בפריטים מאסיביים וגדולים. קיימת יציאה מהאזור הנוח של התכשיטים העדינים והנשיים וקבלה של לוק מלא בנוכחות. בקולקציה ניתן לראות צמיד עבה מעור סטרינגר בשילוב יהלומים, תליון עגול ומאסיבי בשילוב יהלומים לבנים ושחורים ועוד.

התערוכה תציג גם תכשיטים בשילוב אבני קוורץ במגוון צבעים, החל מאבני אמטיסט בצבעי סגול ולבנדר ועד גווני החום הבהיר והורוד החיוור של ה'רוטיל קוורץ', בהתאם לצבעי הטרנדים האחרונים. אבני החן המבריקות מגיעות בגדלים שונים וצורות שונות. בקולקציה ניתן למצוא עגילים בסגנון שנדלייר במגוון מידות וכמו כן ענקים, טבעות ותליונים גדולים במיוחד.

אלמנט נוסף הינו טרנד ה'רוק אנד רול'. פריטי זהב משובצים יהלומים בצבעים שונים מלבן ועד שחור. הטבעות, התליונים, העגילים, הצמידים והסיכות הוכהו מעט בגימור מיוחד על מנת להעניק לעיצוב מראה של " ווינטג' ".

במסגרת התערוכה רשת אימפרס יוצאת במהלך חסר תקדים : Sparkling Days- יינתן שירות חינם לחידוש וניקוי תכשיטים , לכל תכשיטים האישיים, לקהל הרחב.

התערוכה תקיים מיום שלישי ה – 25.3 עד יום שישי ה – 28.3 בין השעות 9.00 בבוקר עד 20.00, בקומה הראשונה של קניון רמת אביב.

* ניקוי תכשיטים ללא ציפוי רודיום
*עד 5 תכשיטים ללקוח (כל תכשיט)

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget