רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

9 במרץ 2014

בושם ל'הום- שיתוף פעולה חדש פעמי בין איב סאן לורן והאמן הנורבגי העכשווי גרדר אייד אינרסון

מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent חוגג את 3 הבשמים האיקוניים לגבר מסדרת  L'HOMME בשיתוף פעולה חד פעמי ובלעדי עם האמן הנורבגי העכשווי Gardar Eide Einarsson
צילום: ניקולה ורנר

×   3 הבשמים האיקוניים לגברים: "ל'הום", "לה נואי דה ל'הום" ו-"ל'הום ליברה" זוכים לפירוש חדש ואומנותי בשיתוף פעולה עם האמן הנורבגי העכשווי גרדר אייד אינרסון.
×     EDITION ART – מהדורת אספנים - גרדר יצר 3 בקבוקים ייחודיים המייצגים גבריות מודרנית ועכשווית. 3 יצירות מקוריות, שילוב מושלם בין בושם ליצירת אמנות. מחווה לתשוקה המשקפת את רוח המותג מאז היווסדו.

איב סאן לורן, מותג המעצבים הבינאלומי משיק בימים את 3 הבשמים האיקוניים לגברים: "L'Homme", "La Nuit de L'Homme" ו-"L'Homme Libre"   במהדורה מוגבלת בשם EDITION ART בשיתוף פעולה בלעדי עם אמן הנורבגי גרדר אייד אינרסון.

במסגרת השיתוף פעולה גרדר יצר 3 בקבוקים ייחודים ומיוחדים, המייצגים את הגבריות המודרנית. מדובר ב-3 יצירות מקוריות - השילוב המושלם בין בושם ליצירת אמנות - עיצוב הבקבוקים משקף את מגוון עבודותיו הידועות, העוצמתיות והמטלטלות. 

גרדר נולד בנורבגיה, מתגורר ועובד כיום מניו יורק וטוקיו. עבודותיו השונות והמגוונות (ציורים על קנבס, ציורי קיר, מיצבים, דגלים וכו') ידועות בעיקר בשל ניפוץ סמלים שונים של התרבות המערבית - גרפיטי, קומיקס, גלישה בסקייטבורד, קעקועים ומוזיקת פאנק.

עבודותיו, בעיקר שחור/לבן, משחקות עם הנתק בין סמלים חברתיים ואוצר מילים אומנותי. מטרתו היא לא לרומם את צורות הביטוי האלו לרמה של אמנות, אלא, להטיל ספק בחברה של היום ובמעמדה של האמנות העכשווית.
גרדר אייד אינרסון הוא אמן ידוע שעבודותיו התפרסמו בגלריות ומוזיאונים ברחבי העולם והוזכרו רבות בכתבי עת לאומנות.

"עבורי, המורשת הכל כך חזקה של איב סאן לורן היא מקור השראה עצום. אוסף האמנות של מר סן לורן, מרשים מאוד. כל אמן מעוניין שעבודותיו יאספו כך. לכן, כשקיבלתי הצעה מהמותג הרגשתי שיש משהו ממש מיוחד בפרויקט שגרם לי לרצות לעשות אותו"- Gardar Eide Einarsson.

ההשראה לעיצוב הבקבוקים נבעה מ-2 סיבות עיקריות: הראשון הוא רעיון הגבריות, מהי גבריות ואיך ניתן לתאר אותה באמצעות אמנות והדבר השני - ההרגשה האישית של גרדר שישנה הקבלה הקיימת בין יצירת בושם לציור, בין הדרך בה אדם מביע את עצמו באמצעות ניחוח, לדרך בה אמן מביע את עצמו באמצעות ציור אבסטרקטי.

הבושם המרכזי שהיה למוקד העיצובי של הבקבוקים היה הבושם "ל'הום", דרכו גרדר ניסה לפרש את הגבריות מחדש, את 2 הבשמים האחרים הוא מיקם כשני קטבים לגבריות המרכזית. גרדר עיצב את בקבוק ה-"נואי דה ל'הום" כהה יותר, יצירת האמנות שלו מציגה יותר טפטופי צבע, היא מעניקה תחושה של קורי עכביש, לעומתו ה-"ל'הום ליברה", בהיר יותר, בגרסה אופטימית יותר. גרדר הוסיף ואף שיחק עם פקק המשושה הכה מזוהה עם הבשמים הללו, והפך אותם לסימן ההיכר המרכזי של היצירות שלו.

"אני מאמין שבקבוקים אלה במהדורה מוגבלת יכולים להיחשב משהו בין בושם ליצירת אמנות קטנה. עבור רוב האנשים, הוא יהיה פשוט הניחוח שלהם, אבל אני סבור שיכולה להיות לו פונקציה נוספת, מעין פסלון קטן"- Gardar Eide Einarsson.

L'HOMME - כובש את הגברים שאוהבים את הניחוח החושני
ל'הום מותיר אחריו שובל של ניחוח מלא ניגודים: רענן, גברי, ממגנט וייחודי. הבושם משחק על חיבורים בלתי שגרתיים לאפקט מסקרן ביותר. התו העליון - אתרוג, ברגמוט ואקורד של ג'ינג'ר, המוביל ללב פרחוני ופיקנטי עם עלה של סיגלית, פרח הריחן ואקורד של פלפל לבן משתלבים בשלמות עם הניחוחות האצילים של אלגום, פולי טונקה וארז וירג'יניה.

תכולה: 100 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 573 ₪

LA NUIT DE L'HOMME - מעורר את התשוקה. בושם נצחי
לה נואי דה ל'הום, ניגודים מושלמים בין אור וצל, חום וקור. נפתח במשב מתפרץ ורענן של הל וברגמוט, לצד תווים אוריאנטלים חמים וחושניים של קומרין ווטיבר. בלב הבושם נמצא ארז מסתורי, מלא חיים ואצילי. ניחוח מודרני המעורר את כל החושים.

תכולה: 100 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 573 ₪

L'HOMME LIBRE - גברי, עוצמתי ובעל נוכחות
מפגש מפתיע בין עוצמה וקלילות, בנוי סביב התו המרכזי והאצילי של עלה סיגלית ומחוזק ע"י הגבריות של תבלינים והתווים של ריחן. זהו ניחוח הנמצא במצב של מתח. האצילות והחושניות של תווים עציים - פטצ'ולי ווטיבר- מהדהדים כאשר הבושם נפתח עם תווים לימוניים וברגמוט המציתים תחושה של חופש מסעיר.

תכולה: 100 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 573 ₪

את המהדורה החד פעמית של הבושם L’Homme ניתן להשיג ברשת סופר-פארם בלבד

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget