רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

20 במאי 2013

טבע השיקה אתר רשמי של קלינרל skin school הכולל מידע מגוון אודות טיפול בעור התינוק

טבע ישראל משיקה אתר תוכן חדש הכולל מידע מגוון אודות טיפול בעור התינוק בשם skin school

באתר מופיע עבור ההורים מידע נרחב על עור התינוק, בעיות עור של ילדיהם וכיצד ניתן להקל עליהם

קלינרל, מותג הדרמוקוסמטיקה מבית טבע ו-AHAVA, משיקה אתר ייעודי לקלינרל טופיק- skin school. באתר החדש ניתן למצוא מידע רחב ומגוון של מומחים מתחום מחלות עור התינוק. המידע ניתן בצורה ברורה ונגישה לקהל הרחב ונותן מענה לשאלות נפוצות בקורת גג אחת המרכזת את כל המידע. האתר נותן מקום להשתתפות הורים בסקרים ומאפשר לבצע רכישה של מוצרים. כך למשל, ניתן למצוא מידע על טיפולים וסימפטומים למחלת העור אטופיק דרמטיטיס, טיפים ו- 10 הדברות לטיפול. כמו-כן, ניתן למצוא באתר מחקרים ומאמרים בתחום וכן שאלות ותשובות נפוצות. עוד ניתן למצוא באתר קישורים לסרטוני הדרכה וראיונות עם מומחים בתכניות טלוויזיה, המסבירים על המחלה, קישור לשאלות אותן ניתן להפנות למומחים של קלינרל ואפילו להדפיס שובר הנחה של 10% על מוצרי clineral topic

הרעיון להקמת האתר נוצר מתוך הבנה כי הורים רבים כיום מבולבלים ופונים לרשת לקבל מידע ממקורות רבים אודות מחלות עור של תינוקם. הרשת אמנם מהווה מקור ידע רחב אך במידה ואינו מבוקר, יכול להוות גם מקור מידע מטעה. האתר החדש למעשה מספק רשת בטחון להורים במטרה להבטיח קבלת מידע מקצועי, כתבות תוכן, שאלות ותשובות בנושא ועוד.

הדר מרחב נאמן, מנהלת יחידת תרופות ללא מרשם ומוצרי צריכה טבע ישראל: "כחברה המעניקה ומפתחת מגוון רחב של מוצרים לבריאות וטיפול בילדים, זיהינו את הצורך והקמנו אתר מידע מקצועי בנושא עור התינוק. בעידן האינטרנטי בו קיים מידע נרחב באופן נגיש, קשה לעיתים לברור ולהבין מה נכון יותר ומה פחות. מכאן החשיבות במידע בדוק מסמכות מקצועית".

אתר  http://clineral.co.il/skin_school/


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget