רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

9 בפבר׳ 2013

סוגת בפעילות מיוחדת- פותחת לבחירת הקהל את הטעם הבא בסדרת תערובות תיבול לאורז‎

סוגת תציע בתחרות שתתנהל בעמוד הפייסבוק לקהל הרחב ולבלוגרים קולינריים, להרכיב את התערובת הטובה ביותר. בשיאה של הפעילות, שתימשך כחודש, תיבחר התערובת הזוכה אשר תיוצר ותופץ ע"י סוגת, עם קרדיט על גבי האריזה ליוצר!


חברת סוגת יוצאת בפעילות אינטרנט ייחודית – תחרות יצירת תערובת תיבול לאורז בטעם חדש. תחילה, יוזמנו לסיור שבעה בלוגרים מובילים מעולם הקולינריה בשוק לוינסקי, בליווי השף יאיר פיינברג. הסיור יתמקד במקומות המעניינים והרלוונטיים לחובבי אוכל, ששיאו ביקור בחנות המפעל שממנה רוכשת סוגת את תערובות התיבול. הבלוגרים יוזמנו לבחור תבלינים ותוספות, שמהם יוכלו לעשות שימוש להרכבת הטעם השישי בסדרת הטעמים.
במקביל, גולשי עמוד הפייסבוק של סוגת יוזמנו אף הם להעלות מתכונים ותמונות של תערובות אורז שהם הרכיבו בעצמם, עם פירוט המרכיבים והתבלינים. לאחר שכל הבלוגרים יפרסמו את המלצותיהם לתערובות, יבחרו גם שלושה מתכונים נוספים מבין כל המשתתפים בעמוד הפייסבוק על ידי צוות סוגת בשקלול נתוני הלייקים שיעלו להצבעת הקהל.

לבסוף, הבחירה במתכון הזוכה מבין כל אלה שיגיעו לגמר, תתבצע שוב ע"י כמות ה- Like מהגולשים בשקלול בחירת צוות מקצועי מטעם סוגת.

הבלוגרים ושלושת המשתתפים מהפייסבוק יתמודדו על פרס שווה במיוחד:
תערובת התיבול שתזכה תועבר לייצור ותשווק בכל הארץ עם קרדיט מלא ליוצר שיופיע על גבי האריזות.
יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של סוגת: "חברת סוגת הינה חברה מובילה בתחומה בישראל ודוגלת בחדשנות לקו המוצרים הרחב שמציעה. אנו רואים בלקוחות כבסיס להצלחת החברה ולכן חשוב לנו כל העת לקיים פעילויות שונות ביחד עם הצרכנים שלנו. היכולות הטכנולוגיות כיום מאפשרות לנו לשתף את הלקוחות בתהליך היצירה של מוצרים חדשים, כגון סדרת התערובות שיצאה לאחרונה. הבחירה בשילוב הבלוגרים בתחרות זו הינה הכרחית מאחר ואנו רואים בהם כמובילי דעה ובעלי ידע קולינארי רב. הבלוגרים מנוסים ומעודכנים בטרנדים של עולם הקולינריה.

אודות:
סוגת החברה מובילה בתחומה בארץ וכחלק מקונצרן בינלאומי הוקמה בראשית שנות ה-50 ויש בכוחה של החברה לרכוש ולייבא מוצרים באיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים.
"סוגת" מיצבה את עצמה כבר מההתחלה כחברה מובילה בארץ בתחום הסוכר. בעזרת השקעות גדולות בציוד מתוחכם ובמערך השיווק שומרת סוגת על יתרונה גם כיום. מפעל "סוגת" נמצא על שטח של כ-100 דונם באזור התעשייה של קריית גת ותחומי הייצור העיקריים שלה הם סוכר, קטניות ואורז.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget