רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

9 בפבר׳ 2013

קמפיין חדש למותג בונזו בעלות של כמיליון וחצי שקלים- מגובה בפעילות רחבה המזמינה את הקהל להפוך את כלבם לכוכב

חברת ביו-פט יצרנית בונזו עולה בקמפיין חדש למותג "בונזו" בעלות של כמיליון וחצי שקלים
הקמפיין יגובה בפעילות פרסום רחבה המזמינה את הקהל להפוך את כלבם לכוכב!
חברת ביו-פט עולה בקמפיין עבור המותג בונזו תחת המסר "בונזו - בדיוק מה שהכלב שלך צריך". הקמפיין יעלה למשך שבועיים באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן שביט  בטלוויזיה ובפעילות רחבה בנקודות המכירה ברחבי הארץ. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכמיליון וחצי שקלים. במקביל לקמפיין מציגה בונזו תחרות גולשים מיוחדת בפייסבוק בסופה יזכו המשתתפים בסרטון פרסומת אישי.
בקמפיין הנוכחי מככב מסי, כלב מסוג גולדן רטריוור המשמש גם ככלב נחיה לאנשים עם מגבלות רפואיות. הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים (10,2,24) ויימשך כשבועיים. ברקע נשמעת אורנה בנאי הידועה בפעילותה למען בעלי חיים כקריינית.
בנוסף, בונזו מציעה לבעלי הכלבים תחרות בעמוד הפייסבוק של בונזו. "גם הכלב שלכם יכול לככב בפרסומת של בונזו", כל משתתף יכול להעלות פוסט עם 4 תמונות של הכלב שלו, להוסיף 4 משפטים על חיית המחמד, לאסוף לפחות 5 לייקים ולהיכנס לתחרות.
150 זוכים מתוך המשתתפים בתחרות, יזכו לקבל סרטון פרסומת אישי של הכלב שלהם עם התמונות שהעלו, בדומה לסרט הפרסומת שמופיע בטלוויזיה. העובדה שכמות הזוכים גדולה כל כך, מגדילה את הסיכויים של המשתתפים בתחרות, לזכות בסרט פרסומת אישי ערוך.
מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביופט: "כחברה מובילה בשוק המזון לכלבים החלטנו לצאת גם השנה בקמפיין חדש למותג המדגיש את הערכים התזונתיים ואת התועלות הפונקציונאליות שלו. הקמפיין בא לחזק אצל הצרכן את השקט הנפשי אותו הוא מחפש מתוך הידיעה שבונזו מכיל את כל הצרכים התזונתיים הדרושים לכלב. בחרנו במקביל גם להעניק לחברים בעמוד הפייסבוק שלנו את האפשרות להפוך את כלבם לכוכב ומזמינים את כולם לקחת חלק בחרות".
חברת ביו-פט בע"מ, נוסדה בשנת 1972 כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. למעלה מ-40 שנה עוסקת ביו -פט בפיתוח, ייצור ושיווק של מגוון מוצרי בונזו ולה- קט. בתחילת 2004 החלה החברה לייבא ולשווק את נוטרו-צ'ויס, מזון סופר פרימיום לכלבים וחתולים, תוצרת ארה"ב. ביו- פט מעסיקה כיום כ-65 עובדים בארץ, במחלקות מחקר ופיתוח, ייצור, שיווק, מכירות וייצוא.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget