רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

15 בינו׳ 2013

מבצע טרייד אין לרכישת שואבי אבק מבית דייסון

מבצע Trade in לקניית שואבי דייסון
הנחה של 400-1000 ₪ לרכישת שואב אבק חדש מבית דייסון בהחזרת שואב אבק ישן מכל חברה, בכל מצב, בין התאריכים 1.1-15.2 ברשתות השיווק ובחנויות החשמל המובחרות

שואב האבק הנייד החדש מבית דייסון

חברת דייסון ישראל יוצאת בימים אלו במבצע Trade in ומציעה הנחות של 400-1000 ₪ לרכישת שואב אבק ממגוון דגמים נבחרים של דייסון בהחזרת שואב אבק ישן, מכל חברה ובכל מצב.  המבצע יתקיים בין התאריכים 1.1-15.2.13   ברשתות השיווק ובחנויות החשמל המובחרות.

צבי כהן, מנכ"ל דייסון ישראל: "החלטנו להעניק לצרכנים הטבה משמעותית ומשתלמת במיוחד על מבחר דגמים חדשים של שואבי אבק מבית דייסון. אנו מאמינים כי לקהל לקוחותינו מגיע ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת, ולחוות את החדשנות ואת האיכות שמציעה דייסון, במחירים נוחים, מבלי להתפשר על עוצמת השאיבה ואיכותה".

חברת דייסון מעסיקה בעולם למעלה מ- 4,000  עובדים, משווקת את מוצריה על פני 5 יבשות ב-50 מדינות ונהנית ממחזור מכירות שנתי המסתכם בלמעלה ממיליארד לירות שטרלינג. מדובר בחברת שואבי האבק המובילה בנתח השוק בבריטניה, ארה"ב, אוסטרליה, ניו זילנד, קנדה וישראל. אחד מכל שלושה משקי בית בבריטניה אוחז כיום בשואב אבק מבית דייסון.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget