רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

16 בינו׳ 2013

ג'ולייאן מור - זכתה בטקס גלובוס הזהב כשחקנית הטובה ביותר לשנת 2012

השגרירה הבינלאומית החדשה של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'OREAL PARIS JULIANNE MOORE - ג'וליאן מור זכתה אמש בטקס גלובוס הזהב כשחקנית הטובה ביותר.

JULIANNE MOORE
לוריאל פריז שמח לברך את השגרירה החדשה של המותג, השחקנית עטורת הפרסים ג'וליאן מור, שזכתה בטקס גלובוס הזהב ה- 70 שנערך לפנות בוקר בהוליווד (14.1) כשחקנית הטובה ביותר בקטגוריית מיני סדרת הטלויזיה עבור משחקה בסדרה- "GAME CHANGE", שם היא מגלמת את שרה פיילין בתקופת הקמפיין שלה לנשיאות ארה"ב בשנת 2008. ג'וליאן מור גברה בטקס על השחקניות ניקול קידמן, ג'סיקה לאנג, סיינה מילר וסיגורני וויבר.
ג'וליאן מור, שחקנית מרכזית בעולם הקולנוע והטלויזיה, עם רשימה מרשימה של סרטים בהם השתתפה.היא תמציתה של האישה המודרנית: טבעית, עצמאית ומחויבת בעת ובעונה אחת. היופי שלה עולה על גילה, והאמונות המוצקות שלה הפכו אותה לאישה מעוררת השראה.
לג'וליאן מור רשימת סרטים ארוכה בהשתתפותה. השחקנית המגוונת הזאת קיבלה מגוון עצום של תפקידים, מתפקידי הפאם פאטאל ועד תפקידי האמא הממורמרת, והיא מצליחה לשכנע את קהל הצופים בה.
אחרי לא פחות מ-4 מועמדויות לאוסקר – שתיים עבור השחקנית הטובה ביותר לתפקידיה בסרטים "סוף הרומן" ו"הרחק מגן עדן" ושתיים עבור שחקנית המשנה הטובה ביותר לתפקידיה בלילות בוגי ובהשעות – ותשע מועמדויות לפרס גלובוס הזהב, לג'וליאן מור הוענק פרס השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי ה"אמי" ה- 64 מתוך הכרה לתפקידה כשרה פיילין בסרט Game Change"", שבוים על ידי ג'יי רואץ'.
במרץ 2012, ג'וליאן מור שיחקה את מרגרט ווייט בעיבוד הקולנועי השלישי לרומן של סטיבן קינג, קארי. ותככב ב- Don Jon's Addiction" " שמבוים על יד ג'וזף גורדון לוויט לצד סקרלט ג'והנסן, וב- "The Seventh Son" של סרגיי בודרוב, לצד ג'ף ברידג'ס.
למור עבדה עם הבמאים הגדולים בתעשייה. היא השתתפה בסרטים מי רצח את קוקי? ותמונות קצרות של רוברט אלטמן; ב"לילות בוגי" ו"מגנוליה", של פול תומס אנדרסון, ב"קלואי" של אטום אגויאן; ב"סינגל מן" של טום פורד; "אני לא שם", "קוד שמור", ו"פסיכו" של גוס ואן סאנט; "Vanya on 42nd Street " של לואי מאל; "אהבותיו של פיקאסו" של ג'יימס אייבורי; וסרט הקאלט של שנות ה- 90, "ביג לבובסקי", של האחים כהן.
בנוסף לקריירה הקולנועית המפוארת שלה, ג'וליאן מור גם כותבת ספרי ילדים ופרסמה כעת את הספר השלישי בסדרה "מנומשת מקושקשת" המספר את הרפתקאותיה של ילדה ג'ינג'ית שחבריה מתגרים בה בשל המראה שלה, ומראה כיצד היא עולה על ההתגרויות שלהם.
בת 51, ג'וליאן מור אמא לשני ילדים ו חיה בניו יורק.

היום, ג'וליאן מצטרפת למשפחת השגרירים של לוריאל פריז, הכוללת, בין היתר,  את ג'ניפר לופז, ג'יין פונדה, ביונסה נואלס, פרידה פינטו , פאן בינגבינג ,מילה ג'ובוביץ' ג'וליאנה מרגוליס, אווה לונגוריה, אנדי מקדואל, יו לורי, פרידה פינטו, ואיימי מולינס, ליה מישל ועוד.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget