רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

29 בינו׳ 2013

יינות ביתן חונכת את הסניף החרדי הראשון- יינות ביתן מהדרין בשכונת נווה יעקב בירושלים‎

יינות ביתן חונכת את הסניף החרדי הראשון: יינות ביתן מהדרין בשכונת נווה יעקב בירושלים
יינות ביתן, צילום: שוקה כהן
רגע אחרי שרשות ההגבלים העסקיים אישרה את הסכם הרכישה בין רשת יינות ביתן לבין רשת כמעט חינם, מה שהוגדר כעסקת השנה בענף הקמעונאות -  רשת יינות ביתן חונכת את הסניף השכונתי החרדי הראשון  "יינות ביתן מהדרין". הסניף ה-27 במספר של רשת יינות ביתן. ערן וידר מנהל שיווק ומכירות יינות ביתן: "יש לנו את הכלים המקצועיים הנחוצים בשיווק למגזר החרדי"

הסניף השכונתי, שממוקם בלב האזור החרדי בשכונת נווה יעקב בירושלים, נרכש ע"י יינות ביתן מרשת "בר-כל" לפני כשמונה וחצי חודשים . רשת יינות ביתן ידועה כמי שמתמחה בסניפים אזוריים בתוך שכונות מגורים, ובטרם נחנך הסניף החדש "יינות ביתן מהדרין"  נעשתה  עבודת מחקר מעמיקה של מחלקת השיווק של יינות ביתן על מנת להתאים את הסניף החדש באופן הנכון ביותר לאוכלוסייה.  מבחינת הכשר, לרשת הכשרים  מהגבוהים במגזר החרדי, כמו הרב לנדא, בד"צ ירושלים, אברהם רובין, שלמה מחפוד ועוד, כמתבקש באזור אוכלוסייה זה. בנוסף, יש דגש לכל נושא העיצוב, שלרוב לא מקבל את תשומת הלב הראויה במגזר החרדי. ליינות ביתן היה חשוב לתת את הדעת גם על נושא העיצוב והאסתטיקה של הסניף החדש.
ההחלטה של יינות ביתן להיכנס למגזר החרדי נובעת מרצון להתמקצעות בקהלי יעד ייעודיים. ערן וידר מנהל השיווק והמכירות של רשת יינות ביתן " יש לנו את הכלים המקצועיים לשיווק במגזר החרדי, הן ברמת פורטפוליו המוצרים להם רגיל מגזר זה והן ברמת מחירים תחרותיים שיטיבו עם הצרכנים".

 
בין שורת המבצעים שניתן למצוא בסניף החדש: עוף טרי ארוז ב14.99 ₪ לקילו, 2 יחידות של חלב טרה 3% בקרטון ב-7.99 ₪ בלבד, 3 חבילות טיטולים פרימיום ב-99.99 ₪ בלבד, 3 יחידות לחם שחור פרוס ב-9.99 ₪ בלבד, 4 יחידות חלת שבת ב-9.99 ₪ בלבד ועוד. המבצעים ימשכו למעלה מחודש ויעודכנו מפעם לפעם.

רשת המזון "יינות ביתן" בבעלות נורית ונחום ביתן רכשה את רשת "מחסני כמעט חינם" המונה 36 סניפים בכל הארץ. בכך הפכה "יינות ביתן" לרשת הקמעונאית השלישית בגודלה אשר תמנה כ - 63 סניפים סה"כ.

ההתרחבות תגדיל את החשיפה של יינות ביתן ברחבי הארץ, באזורים בהם היא אינה פועלת כיום דוגמת צפון הארץ: טבעון, כרמיאל, נהריה, קרית ביאליק, קרית אתא, טירת הכרמל, טבריה, מגדלה עמק, נצרת עילית, אור עקיבא, עפולה ועתלית. "יינות ביתן" הוקמה ב-1993 על-ידי נחום ונורית ביתן.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget