רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

29 בינו׳ 2013

חדש מלוריאל פריז: ספריי לשיער עם אפקט החזר אור למראה נוצץ, זוהר עם מלא ברק‎

L'OREAL PARIS מרחיב את סדרת  ספריי לעיצוב השיער – ELNETT ומשיק את  ELNETT LUMIERE ספריי לעיצוב שיער עם אפקט החזר אור

צילום: יח"צ לוריאל פריז
× ספריי אלנט לומייר- המראה הנכון והזוהר לכל תסרוקת, לכל ערב נוצץ.
× ספריי אלנט לומייר - מתפזר בעדינות ובאחידות על השיער, מכיל מרכיבים מייצבים, השומרים על העיצוב לאורך היום, מחזק את הברק שבשיער ומשאיר אותו רך ומבריק.
× ספרי אלנט לומייר – מוצע ב-2 דרגות חוזק: חזק וחזק מאוד.
× ספרי אלנט - הושק בשנת 1961. לאורך 45 השנים בהם מוביל ספריי אלנט בתחומו, שימש בעיצוב שיערן של הכוכבות הגדולות והנוצצות ביותר: קתרין דנב, בריג'יט ברדו, גניפר אניסטון, ליז הארלי שהובילו את מסעות הפרסום של המוצר אלנט.

מאז השקתו בשנות ה- 60, ספריי אלנט נמצא בחדרי האיפור של כוכבות הוליווד. במשך 45 שנה הנשים הזוהרות ביותר בחרו בו כדי לשמור על עיצוב שיערן ועד היום הוא נחשב לבחירה המועדפת של המפורסמים. לדברי ליז הארלי: "אני לא נראית במיטבי עם השיער שלי, אך עם ספריי אלנט, מייבש שיער חמים ומברשת עגולה, אני מתקרבת לשלמות".

הסיבה להצלחה ארוכת השנים של ספריי אלנט היא יכולתו להמציא את עצמו מחדש בכל שנה ולמצוא מענה הולם למגמות עיצוב השיער ולטכנולוגיות החדשות. היות והטרנדים לעיצובי שיער משתנים כל הזמן, אלנט מתעדכן ומתאים את עצמו לדרישות השוק. כאשר ספריי אלנט הושק הוא

היווה פריצת דרך טכנולוגית אמיתית בתחום עיצוב השיער. מאז, מעבדות מחקר השיער של לוריאל שינו את אלנט בעזרת אינספור חידושים אשר הבטיחו את מקומו כמוביל בשוק העולמי.

אלנט לומייר – פורמולה חדשנית


פורמולת הספריי אלנט לומייר משלבת לוחיות מראה זעירים היוצרות כיסוי בלתי נראה על פני המעטפת החיצונית של השיער, זאת כדי ללכוד את האור שמסביב ולהגביר את השתקפותו.

התוצאה
: מראה שיער זוהר ואלגנטי.
בנוסף, ספריי אלנט לומייר מכיל מרכיבים מייצבים השומרים על עיצוב השיער לאורך היום ומרכיבים מטפחים כגון סרמיד השומרים על רכות השיער לאורך כל היום. ספרי אלנט לומייר שומר על תסרוקת יציבה, מבלי לאבד את התחושה הטבעית, מגן על השיער מפני הלחות החיצונית וניתן להסרה בהברשה קלה ומיידית.
ספריי אלנט לומייר - בהתזה אחת מתפזר בעדינות ובאחידות על השיער.

סדרת אלנט לומייר מוצעת ב-2 דרגות:

חזק
-   תכולה 400 מ"ל  מחיר לצרכן: 56.23  ₪
חזק מאוד
-  תכולה 400 מ"ל, מחיר לצרכן: 56.23 ₪

את ספריי אלנט של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget