רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

28 בינו׳ 2013

טיב טעם יוצאת בקמפיין לסניפי הסיטי תל אביב 2013‎

"מי שמבין נהנה יותר" רשת טיב טעם יוצאת בקמפיין הומוריסטי לסניפי הסיטי בתל-אביב

רשת הסופרמרקטים, טיב טעם, תצא במהלך חודש פברואר, בקמפיין הומוריסטי רחב, המתבסס על שפת סטיקרים, שיתמקד בסניפי הסיטי בת"א, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי.

קמפיין טיב טעם לסניפי הסיטי
הקמפיין ילווה בשפת סטיקרים קולינארית הפונה לקהל צעירי תל אביב, ויבליט את חווית הקניה ומגוון המוצרים הייחודי ומוצרי הפרימיום הקיימים בסניפים.

לדוגמא: "גבינה צרפתית עלאק הכל פה עובש! ", "למה בציר 2007 אין לך משהו יותר חדש?" , "סליחה, הקרפצ'יו שהבאת לי נא" , "איזה חרדל מעאפן יש לו מלא גרגירים " ועוד.
 
הקמפיין יעלה באמצעות מוניות השירות  -זוטובוסים (זוז + אוטובוסים), במסגרתו ימותגו מוניות שירות של קו 4 וקו 5, תחת הכותרת:  " מי שמבין נהנה יותר - טיב טעם  IN THE CITY".

הקמפיין יכלול פרסום אינטנסיבי, עיתונות הפונה לצעירים, שילוט חוצות, פרסום ברדיו, סטיקרים למכוניות, עיתונות מקומית ,  פעילות קד"מ ונראות כוללת בסניפים.

היקף ההשקעה במהלך נאמד  בכ- 1 מיליון ₪ .

במסגרת פעילות קמפיין זה, יציעו סניפי הסיטי תל אביב מגוון רחב של מבצעים בקטגוריות: דגנים, מוצרי מעדנייה, גבינות, יין ואלכוהול איכותיים, מוצרי מכולת ,בשרים ועוד.

רוני גרין, מנהל המכירות ומועדון הלקוחות ברשת טיב טעם מטרת הקמפיין הוא להדגיש ולחזק את הבידול בינינו לחנויות המתחרות לחזק את ערכי טיב טעם בקרב האוכלוסייה הצעירה בעיר תל אביב .

עוד ציין גרין כי: "לאחרונה הרחיבה הרשת את פעילותה בעיר ת"א בקונספט של 24/7 בכדי לתת מענה לביקוש של קהל הלקוחות המתגורר ומבלה בעיר שבה חיי תרבות צרכנית ענפה עם קצב חיים ערני במיוחד. "


לדבריו : "הקמפיין נועד לחזק ולתת במה למגוון המוצרים הרחב והייחודי שיש לסניפי הסיטי  להציע לקהל הצעיר והמגוון שיש בעיר ת"א.

 קבוצת 'טיב טעם' הנמצאת בשליטת חגי שלום ופועלת בשתי חטיבות עיקריות : קמעונאות ותעשייה (ייצור). כמו כן, לקבוצה זרוע של ייבוא בינלאומי. הקבוצה כוללת גם את מעדני מזרע (100%). רשת הסופרמרקטים "טיב טעם" כוללת 30 סניפים ברחבי הארץ, מתפרסת על שטח של כ-45,000 מ"ר של שטח קמעונאי ,מעסיקה כ 1400 עובדים, ורשומה למסחר בבורסה (החל ממאי 2007). הרשת פתוחה 7 ימים בשבוע . בנוסף, מפעילה הקבוצה את רשת כלי הבית "דומו", הכוללת 5 חנויות בקניונים ו 6 חנויות "שופ אין שופ" בתוך סניפי טיב טעם.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget