רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

28 בינו׳ 2013

בית קפה לילדים: קונספט חדש של רשת קפה גרג: קפה לילדים המשלב מתחם משחקייה משודרג לפעוטות ולילדים

בית קפה לילדים: רשת  קפה גרג משיקה בקניון גבעתיים בית קפה המשלב מתחם משחקייה משודרג לפעוטות ולילדים


קפה גרג סניף גבעתיים
צלם אלעד גוטמן
רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, משיקה בימים אלו סניף ראשון בקניון גבעתיים,  המשלב בתוכו משחקייה משודרגת המיועדת  לפעוטות ולילדים בגילאי 8-0 .

הסניף החדש, משתרע על שטח של כולל של כ -  400 מ"ר, וממוקם בקומה השנייה של הקניון,  עם למעלה מ  200 מקומות ישיבה.  בתוך בית הקפה בחלקו הפנימי, נמצאת משחקייה, גודלה כ- 20 מ"ר, מעוצבת ומאובזרת במשחקים וצעצועים משוכללים עבור הילדים בזמן שההורים נהנים מקפה משובח, תפריט מגוון ואווירה מקסימה.

מתחם המשחקייה  כולל בין היתר  משחקי דמיון,  משחקי יצירה,  משחקיה רכה לפעוטות ופינת רביצה עם פופים לישיבה אינטימית משותפת של הורים עם ילדיהם, כמו כן, ארגז קוביות מגוון צעצועים ואביזרים המותאמים למגוון גילאים. הריהוט שנבחר והעיצוב מותאמים לילדים בגווני תכלת- אפרפר רכים ומחבקים, ובאלמנטים גרפיים של מסעות בעולם אשר מתכתבים עם המיתוג הכללי של הרשת וגם אהובים על ילדים.

בעיצוב הסניף החדש הושקע ידע רב וניסיון של מיטב המוחות. מראה הסניף הוא חדשני,  צעיר, עדכני, רענן ושונה ברמת העיצוב הגבוה. הבית קפה מעוצב בסגנון לופט אמריקאי אלו יוצרים יחדיו חוויה קסומה ואווירה חמה ביתית וידידותית .

כמו כן, במקום קיימת אפשרות קנייה של מוצרי קפה גרג ללקוחות לשימוש ביתי, ביניהם: תערובות קפה, מקינטות, מטחנות, כוסות, קומקומים, ספלים וכן ספר מקצועי שהוציאה רשת גרג תחת השם "עולם הקפה".

 יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג מוסר כי: "מדובר בסניף קונספט ייחודי של הרשת אשר יועתק לסניפים נוספים בהם יש ריכוז גבוהה של משפחות צעירות עם ילדים, כמו בגבעתיים. הקפדנו לתת מענה הולם להורים הרוצים לבלות בבית קפה והשקענו  במשחקייה עשירה ומיוחדת אשר כוללת אזור ילדים תחום בצמוד לבית הקפה וסמוך לה פינות ישיבה נוחות להורים אשר יכולים להישאר בקשר עיין עם הפעוטות והילדים. לדבריו: התייחסנו גם לתפריט עשיר אשר יאפשר מגוון רחב של היצע לילדים, כמו: פיצות, ספגטי, סנדוויצים ועוד.

עוד מסר מלכה: "פתיחת הסניף החדש בגבעתיים, מהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה של רשת קפה גרג, שהחלה את דרכה כסניף יחיד בחיפה וממשיכה להתפרס במקומות אסטרטגיים ומובילים בישראל ולהביא את החידושים בתחום הקפה בארץ".

הסניף החדש יהיה פתוח בכל ימות השבוע ובסופי שבוע יעבוד במתכונת שעות הפתיחה של הקניון .

ולאחרונה השיקה רשת קפה גרג את מועדון הלקוחות שלה, תחת הסיסמה: "זה לא עוד מועדון, זו חברות אמיתית."

לדבריו: שוק מועדון הלקוחות הינו שוק תחרותי, וההחלטה להשיק מועדון לקוחות הינו מהלך אסטרטגי חשוב עבור הרשת אשר שמה לה למטרה לחדש ולדאוג לקהל לקוחות הנאמנים לה, ולהעניק להם הטבות ייחודיות מפנקות במשך כל השנה.

כרטיס חבר מועדון בעלות של  25 ₪ שנתי, יעניק: 10 אחוזי הנחה, עוגת יום הולדת מתנה
3 כוסות קפה חינם, הטבות והנחות מתחלפות במהלך כל השנה
 
קפה גרג הוקם בשנת 1994 כאספרסו בר מקומי ע"י בחור אמריקאי בשם גרג במרכז הכרמל שבחיפה. בשנת 2000 עברה הבעלות על הסניף לידי יאיר מלכה וגלעד אלמוג ובשנת 2008 הצטרף לשותפות ניר אדרי. בעשור האחרון התפתח הסניף היחיד לרשת המונה 87 סניפים בפריסה ארצית.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget