רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

10 בינו׳ 2013

פמארל, Made in Israel - ובדרך לטייוואן

פמארל- קרדיט עדליי

פמארל, תוסף התזונה לנשים בגיל המעבר המשווק בארץ על ידי טבע ישראל הושק החודש בטייוואן וזוכה לתמיכה בקרב מובילי דעה בינלאומיים בתחום הגניקולוגיה!

 80% מהנשים בגילאי 45 עד 60 סובלות או סבלו בעבר מתופעות גיל המעבר

תוסף התזונה פמארל,  לנשים בגיל המעבר, פרי פיתו של חברת הביוטכנולוגיה הישראלית Se-cure Pharmaceuticals, ומשווק בישראל בלעדית על ידי טבע ישראל. כיום פמארל משווק בכ- 15 מדינות בעולם כשביניהן ארה"ב, שוודיה ופינלנד. לאחרונה המוצר הושק גם בטייוואן וזוכה לתמיכה בקרב מובילי דעה בינלאומיים בתחום הגניקולוגיה.

ממחקרים מדעיים שבדקו את יעילות התוסף עולה כי בתוך כשבוע עד שבועיים ימים מתחילת הטיפול  צפויה הקלה בסימפטומים, וכן כי הטיפול יעיל בקרב כ- 75% מהמטופלות, בדומה לשיעור ההצלחה של תרופות אחרות בתחום

 תקופת גיל המעבר (מנופאוזה) מתרחשת בקרב נשים בדרך-כלל בגילאים 45-55 , במצב בו הגוף מצוי במצב פיזיולוגי אחד למצב פיזיולוגי אחר כאשר מקור מרכזי לשינויים בתפקוד הגוף הוא הפסקה הדרגתית בייצור האסטרוגן. המחסור בהורמון זה יכול להתבטא במגוון רחב של בעיות. פמארל מופק ממקור צמחי ופועל במנגנון SERM - פעילות סלקטיבית על קולטני האסטרוגן ובכך למעשה מאפשר להחזיר את האיזון לגוף האישה.

מסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור טבע ישראל משווקת פמארל עולה כי 80% מהנשים בגילאי 45 עד 60 סובלות או סבלו בעבר מתופעות גיל המעבר. 26% מהנשים הסובלות מתסמיני גיל המעבר נוטלות תרופות מירשם או טיפול הורמונאלי כאשר בקרב נשים בטווח הגיל 52-60 שיעור גבוה יותר (באופן מובהק) מהנשים נוטלות תרופות מירשם או טיפול הורמונאלי לעומת נשים בטווח הגיל 45-51 (31% לעומת 17% בהתאמה). בנוסף 20% מהנשים הסובלות מתסמיני גיל המעבר נוטלות תוספי תזונה (וללא הבדל מובהק בין נשים צעירות או מבוגרות יותר בטווח הגיל הנדון).

ד"ר עמוס בר, הציג בטייוואן בפני גניקולוגים ועיתונאים את היתרונות בפמארל לקהל הרפואי, אשר זקוק לפתרון לא הורמונאלי עבור מעל מ-90% מהנשים, שאינן רוצות ליטול הורמונים, ולנשים המחפשות מוצר היכול לסייע להמשיך לשמור על חיים טובים ומהנים גם לאחר גיל 50. שלוש זמרות מהמפורסמות בטייוואן שיתפו את העיתונאים בתהפוכות ובהרגשה הנפלאה שחוו בעקבות נטילת פמארל
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget