רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

17 בינו׳ 2013

מבצע מאוד אטרקטיבי של רשת דיזיין אנד דיבאני ליום הבחירות

Design & Divani רשת חנויות  רהיטי האיכות מאיטליה ומאירופה במבצע ליום הבוחר: עד 50% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית 2013 ובנוסף תווי קנייה בסך 1000 ₪ בכל קנייה

דיזיין אנד דיבאני- מבצע ליום הבחירות- עד 50 אחוז הנחה
קרדיט צילום יחצ

Design & Divani, רשת חנויות רהיטי האיכות מאיטליה ומאירופה במבצע ליום הבוחר: עד 50% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית 2013 ובנוסף תווי קנייה בסך 1000 ₪ בכל קנייה. המבצע יכלול בין היתר הנחות משמעותיות על מגוון מערכות ישיבה, חדרי שינה, פינות אוכל ואביזרי עיצוב משלימים לבית.

האוסף האקלקטי של פריטי הריהוט השונים המוצגים באולמות התצוגה של הרשת בולט במאפיינים של פונקציונאליות וארגונומטריה המאפשרים ללקוח הישראלי הנאה מרבית הן ברמה הויזואלית ואת ברמה השימושית.

 

אודות Design & Divani


אחת מאבני הדרך הבסיסיות של
Design & Divani היא ליווי אישי של הלקוח. הלקוח יכול להטביע את חותמו האישי ב"עיצוב לפי מידה" של פריט הריהוט המבוקש החל מחשיבה עיצובית, דרך בחירת חומרי הגלם והתאמת העיצוב לצרכים ספציפיים כמו גודל המערכת, שימוש בעורות ובבדים, צבעים וטקסטורה - כל זאת תוך שימוש באנשי המקצוע של הרשת העומדים לרשות הלקוח לאורך כל הדרך. פריטי הריהוט של הרשת מותאמים לצרכי הלקוח הישראלי בכל הקשור לגודל המערכת, שימוש בעורות, בדים, צבעים וטקסטורות.  

מערכות הישיבה של Design & Divan משלבות יופי לצד נוחות, רמת גימור מוקפדת וחומרי גלם איכותיים העומדים בתקנים אירופיים מחמירים, לצד מבחר עשיר של עורות, בדים וצבעים.

קולקציית פריטי הריהוט של Design & Divani  כוללת עיצובים ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר שקיימת כיום ומלווה בשימת לב מוקפדת להיבט העיצוב הבא לידי ביטוי בכל אחד ואחד מהפריטים.

לאחרונה הרחיבה Design & Divani את תחום פעילותה והיא  מעניקה מענה גם בתחום חדרי השינה המיובאים באופן בלעדי מגרמניה ומשלבים את הטרנדים האחרונים בעולם העיצוב. כל חדרי השינה עושים שימוש בטכנולוגיית high gloss -  שילוב עץ לצד שכבה של זכוכית המיועדת למניעת שריטות ומשמרת את המראה הכללי לאורך זמן.

 

סניפי הרשת:


פתח תקווה
-  צומת סגולה,  הירקונים 67 טל': 03-7587050, פקס: 03-9045440

צומת בילו -   ליד מחסני חשמל. טל': 08-6342033, פקס: 08-6342033

ראשון לציון - רח' הלחי 4, מתחם 1G, צמוד להום-סנטר  טלפון -03-6207558, פקס 03-6207556

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget