רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

17 בינו׳ 2013

מערך היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית של חברת DPL, המייצרת את מותג החיתולים הישראלי BabySitter, ינוהל במשרד החדש של דדי בן מנחם

מותג החיתולים הישראלי  BabySitter
דדי בן מנחם, אשר הקים לאחרונה את משרד The D Connections , ינהל את מערך היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית של חברת DPL, המייצרת את מותג החיתולים הישראלי BabySitter, המשווקים ברשתות שיווק מובילות ובהן ניו פארם, רמי לוי, רשת מגה ורשתות פרטיות נוספות.

מאז השקתו במהלך שנת 2011, הצליח מותג BabySitter לטלטל את שוק החיתולים הישראלי ולהוות המאתגר האמיתי של השוק על שחקניו. מותג החיתולים החדש, הוביל לשינוי תפישתי אמיתי והגדרה מחדש של השוק, באמצעות ייצור ושיווק חיתולי פרימיום בעלויות משתלמות שטרם נראו כמותן בישראל.


החברה מבינה כי כלל הציבור ובמיוחד ההורים לפעוטות ותינוקות, מאס לשלם והרבה עבור מוצרי צריכה חיוניים-יומיומיים ולכן בחרה, כחלק ממדיניותה, להוות באופן תמידי את הסטנדרט התחרותי המוביל בשוק, אשר יחייב את המתחרים "ליישר קו" ולהוזיל עלויות.


DPL מתגאה בהיותה מפעל ישראלי כחול לבן, הממוקם בקריית שמונה, מקדם את התעשייה המקומית ומעניק פרנסה למאות משפחות בישראל. במהלך 2013 צפויה BabySitter להרחיב את היצע מוצריה.



עינב אדיב - ברר, 41, היא מייסדת החברה והעומדת בראשה.


המודל של Connections The Dמתבסס על מתן שירותים בתחומי תקשורת-אסטרטגית, יחסי ציבור וניהול תדמית. בנוסף, מציע המשרד שרותי ייעוץ ופתרונות בהיבטי ממשל ורגולציה ו-חיבורים עסקיים עם ארגונים, גופים ובכירים בתעשייה, המאפשרים ללקוחות המשרד קיום שיתופי פעולה אסטרטגיים, לצורך הרחבת נתח השוק שלהם וצמיחתם העסקית. במסגרת עבודתו בשרף תקשורת במהלך ארבע וחצי השנים האחרונות, טיפל בן מנחם בצוותא עם בעלי המשרד, מוטי שרף, בתקציבים בולטים והיה שותף למהלכים אסטרטגיים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה ובהם בנק לאומי והשקת לאומי דיגיטל, מירס והזכייה במכרז התדרים של משרד התקשורת, הוט מובייל והשקת חברת הסלולר החדשה, HP ישראל על מגוון חטיבותיה, טלמפ ומכירתה לאינטל, טלית תקשורת, דרך ארץ מפעילת כביש 6 ועוד

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget