רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

17 בדצמ׳ 2012

רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית מעילים לגברים לסתיו –חורף 2012/13

הקולקציה מציעה מעילים מחממים במיוחד אופנתיים ומחמיאים

h&o - בלייזר עור 809.99
צילום טל טרי
 רשת האופנה H&O מציעה קולקציית מעילים מגוונת ועשירה, העשויים ממגוון בדים ובמגוון דוגמאות ואורכים.  ניתן לשלב את המעילים  עם פריטי הקולקציה למראה אורבאני ומתוחכם לצד המראה החמים הצעיר והדנימי.  הקולקציה מציעה מפריטים קלאסיים ואלגנטיים ועד לפריטים נינוחים לשעות הפנאי.

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא :

 בקולקציה בשם land  המקבלת השראה מהטבע ומהאדמה ניתן למצוא מעילי עור במגוון חומים במראה משומן, כשהם מבוטנים בבדי משבצת מחממים. למעילים פרוות פריקות שניתן להוסיפם ולהסירם לפי הצורך וההופעה...מעילי השרלינג הצעירים עם בטנת הקווילט הדקה וצווארון פרווה
 במראה שרפה נראים מצוין מעל לחולצת משבצת שטופה וגזעית ומכנסיים בגזרת גזר בצבעוניות של אדמה ויערות  בחרדל, ירוק ובורדו.

בקולקציה בשם המורדים,המקבלת השראה מאופנועי הרטרו  ומרוצי המכוניות של ג׳ימס דין ניתן למצוא מעילי דמוי עור שחורים במספר גזרות. המעילים עם ריפודי הגנה פרקטיים כנגד החלקה או עם חיתוכים מחמיאים וכיסי רוכסן גסים. המעילים נראים מצוין מעל לחולצת לייקרה צמודה וגינס סקיני.
לצעירים שמעוניינים במראה מחויט עם טוויסט ניתן למצוא ז'קט מחויט אך מבד ג׳רסי בצבעי מלאנז ומרנגו. ניראה מצוין עם חולצה בכחול אלקטריק ועניבה צרה ואפנתית...

בקולקציה תחת המותג  Allesandro Gotti ניתן למצוא מעילי צמר בגזרה קצרה למראה מעונב וקלאסי מעל לחולצה תכלת איכותית . כמו כן מעיל מעור נאפה רך ויוקרתי עם צללית קצרה ואופנתית מעל לסריג עם צווארון שאל ומכנס צר ומחויט.
מעילי המיקרופייבר והניילון נותנים מענה לחורף הישראלי וניתן לשלב אותם עם מגוון חולצות אריג וסריגים מעל מכנס כותנה או ג׳ינס גזעי...

קולקציית ext  הספורטיבית נותנת פיתרון נהדר לגברים האקטיביים. מעילי הבונדד המשלבים שכבה עלינה אלסטית ודינמית מבחוץ עם מיקרופליז מחמם ואיכותי מבפנים מושלמים לחורף הישראלי... ניתן למצוא אותם עם פנים בירוק זרחני או רויאל חי במראה ספורטיבי בשחור או אפור מלאנז במראה לבוש יותר. מעילים אלה שהתחילו מעולם הספורט אך מחמיאים בשל החיתוכים והחומר לסילואט הגברי כיום נלבשים מעל חולצות אריג ומכנסיים לבושות גם למקומות העבודה.

טווח מחירים: 299.99 -  1209.99

ניתן להשיג ברשת חנויות H&O ברחבי הארץ 
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget