רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

16 בדצמ׳ 2012

רשת תכשיטי אימפרס מקבוצת רולטיים משיקה את קולקציית "יהלומים שחורים"

אימפרס 11000 שח.
צילום צפריר קאשי
אשה אוהבת את התכשיטים שלה  בדיוק כפי שהייתה רוצה לראות את עצמה -יפה , מושכת ומעניינת. רשת  השעונים והתכשיטים אימפרס ( Impress )  משיקה את קולקציית "יהלומים שחורים" .הקולקציה מורכבת מתכשיטים בזהב לבן משובצים ביהלומים לבנים ושחורים.
יהלום שחור
, הידוע גם בשם
Carbonado, הוא סוג של יהלום המכיל כמות גבוהה של האיזוטופ פחמן במרכיביו, אשר צבעו הטבעי הוא שחור כהה, והוא נחשב למחורר יותר מעמיתו היהלום הלבן.
המראה המשולב של יהלומים שחורים ולבנים יחד התחיל לפני מספר שנים ומאז כלל היצרנים והמעצבים המובילים משלבים בקולקציות שלהם את שתי העולמות של גווני האבנים.
בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא טבעות משובצות ביהלומים שחורים כאבנים מרכזיות ודומיננטיות אשר מוביליות את העיצוב של הטבעת, ושאר תכשיטים עם יהלום שחור כדוגמת שרשראות על סוגיהן, צמידים למפרק היד, ועוד. 
התכשיטים בקולקציה עשויים מזהב לבן 14 קרט משובץ ביהלומים שחורים  ולבנים .בחלק מהתכשיטים מטרת השילוב של היהלומים הלבנים והשחורים הוא להדגיש את עיצוב המוצר .
קבוצות המחיר לפריטי הקולקציה מגוונים ונעים בין 1790 – 14,700 ש"ח

רשת אימפרס הנה רשת חנויות לשעוני יוקרה ותכשיטים מבית היבואן רולטיים.  הרשת פרוסה על פני אחד עשר חנויות דגל מרכזיות ברחבי הארץ ומציעה מגוון רחב של מותגי יוקרה ואופנה מהמובילים בעולם במחירים נוחים ובלעדיים כגון: Breguet, Blancpain, Hublot ,Omega, Longines, Tissot, Swatch.
  ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס הפרוסות ברחבי הארץלהרשמה למועדון הלקוחות ולפרטים נוספים: www.impress-stores.co.il
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget