רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

26 בדצמ׳ 2012

אות מופת' לעמותת 'חינוך לפסגות' על תרומה לחברה

לעמותת 'חינוך לפסגות' הוענק אות מופת על תרומה לחברה, על פעילות חברתית לאלו אשר טובת החברה בישראל לנגד עיניהם בחשיבה ובעשייה

שולה רקנאטי,רובי ריבלין וחנה דורסמן
האות הוענק במסגרת כנס שדרות לחברה על ידי יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין

במסגרת כנס שדרות לחברה שנערך ברביעי שעבר במכללה האקדמית ספיר, הוענק 'אות מופת' לעמותת 'חינוך לפסגות' על פעילותה הרחבה לצמצום הפערים בישראל. זוכי האות נבחרו ע"י ועדה ציבורית מטעם המועצה הלאומית להתנדבות, שבראשה ד"ר ברוך לוי (נשיא המועצה הלאומית להתנדבות, מומחה במדיניות חברתית). לוועדה נשלחו במהלך השנה עשרות פניות, ומתוכן נבחרו הזוכים: שתי עמותות, ביניהן עמותת 'חינוך לפסגות'. ואדם פרטי  

אות ההוקרה וההערכה מוענק על תרומה לחברה, על פעילות חברתית המטפחת ערכים של שוויון, נתינה, אחריות הדדית ואהבת האדם, מחזקת את המרקם החברתי, משפרת את מצבם של פרטים וקהילות ותורמת ללכידות חברתית.

ד"ר ברוך לוי- נשיא המועצה הלאומית להתנדבות: "אות המופת על תרומתה לביטחון חברתי מוענק לעמותת "חינוך לפסגות" על עשייה מקודשת למען ילדים בחברה הישראלית, על התמיכה והחינוך למצוינות שהיא מעניקה לחניכיה ועל פעילותה הרחבה לצמצום הפערים בחברה הישראלית".

מטעם חינוך לפסגות קיבלו את האות: שחף ארליך (מייסד העמותה וחבר הועד המנהל), ד"ר שולה רקאנטי (יו"ר העמותה) וחנה דורסמן (מנכ"לית העמותה) ד"ר שולה רקאנטי- יו"ר העמותה: "אנו מודים לוועדה על הבחירה בעמותה ובפועלה וגאים לתרום לקידום נושא החינוך בישראל. העמותה תמשיך בפועלה למען צמצום הפערים בחברה הישראלית, בשותפות עם משרד החינוך. אני מברכת ילדי העמותה, בעלי הסקרנות והמוטיבציה להמשיך וללמוד – אתם התקווה שלנו".

עמותת "חינוך לפסגות":
עמותת 'חינוך לפסגות', מקדמת למעלה מעשור ילדים ובני נוער בעלי פוטנציאל  למצוינות, המגיעים מרקע סוציו-אקונומי נמוך, לממש את יכולותיהם, לפתח מודעות חברתית ערכית, להשתלב בהצלחה במוסדות אקדמיים, ולהפוך לאזרחים תורמים לחברה.  העמותה מעניקה לילדים כלים להצטיין בלימודים, לרכוש השכלה כללית, לגבש אישיות מעורבת ואכפתית, ובעיקר, לגבש דימוי עצמי גבוה ותחושת מסוגלות כוללת.
בישראל כיום יש למעלה מ-100 אלף תלמידים מוכשרים החיים בפריפריות גיאוגרפיות וחברתיות.  העמותה מאתרת ילדים אלו, ומשלבת אותם במסגרת תומכת ומעשירה, לאורך 10 שנים, מרגע כניסתם אליה ועד שהם מסיימים את לימודי התיכון.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget