רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

25 בדצמ׳ 2012

טיב טעם עלייה במכירות עצי אשוח וקישוטים בקרב יהודים ישראלים‎

עלייה בביקוש עצי אשוח וקישוטים לחגיגות הכריסמיס והסילבסטר בקרב המגזר היהודי

כריסמיס בסניפי טיב טעם
צילום אסף לב
מבדיקה שערכה רשת טיב טעם עולה כי לקראת חגיגות הכריסמיס והסילבסטר: "חלה  עלייה של למעלה מ - 28% משנה שעברה בקרב המגזר היהודי ברכישת עצי אשוח וקישוטים.

"בשנים האחרונות, ישנה תופעה ההולכת ומתעצמת של ישראלים מהמגזר היהודי, החוגגים ומארגנים מסיבות פרטיות ומסיבות המוניות לרגל הכריסמס, עם כל סממני החג, כולל תפאורה עשירה של עצי אשוח ומבחר רחב של קישוטים, מצנפות, סמלי אייל, גרבי חג למתנות ועוד",  מוסר  רוני גרין מנהל המכירות ומועדון הלקוחות של רשת טיב טעם.

מבדיקה שערכה לאחרונה רשת טיב טעם עולה כי לקראת חגיגות הכריסמיס והסילבסטר, חלה  עלייה של כ- 28%, משנה שעברה,  בקרב רוכשי עצי אשוח וקישוטים לסילבסטר,  מהמגזר היהודי.

לדברי גרין: "השנה נערכת הרשת להיצע רחב בכל סניפי טיב טעם, יוקצו אזורים מיוחדים וכן תשווק הרשת  מגוון רחב  של עצי האשוח, בגדלים, עיצובים וצבעים שונים  וכן מוצרים משלימים לכריסמס ולסילבסטר  כמו: כדורים בצבעים של זהב, אדום וירוק, בובת סנטה, קונפטי, תאורה צבעונית וחגיגית ועוד.

לדברי רוני גרין, מנהל המכירות  ברשת טיב טעם: "לרוב מניחים שהמגזר הרוסי, הנוצרי והערבי רוכשים את מוצרי ואביזרי החג, אך, הגידול המשמעותי אינו דווקא במגזרים אלו, אלא בקרב המגזר היהודי ישראלי.
  
לדבריו:  "הישראלים אוהבים חגיגות ו"סיבה למסיבה" וזה מתבטא בעלייה במכירות,  לא רק של סמלי החג, גם במוצרים כמו: אלכוהול, בירות, שמפניות ועוד.

רשת הסופרמרקטים טיב טעם משווקת בסניפיה הכל לכריסמס החל מעצי אשוח, קישוטי חג כגון: כדורים נוצצים, תליונים מגוונים, קישוטי עץ במגוון רחב של צורות, מצנפות סנטה קלאוס, גרביים למתנות לתליה על העץ, דמויות של כרכרות, איילים בשלג וסמלי חג נוספים, שלטים על כיתובי חג לתליה ועוד.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget