רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

9 באוג׳ 2012

מוצר חדש מטעם מותג הדרמו-קוסמטיקה ביודרמה: Photoderm Spot- קרם הגנה מהשמש לעור הסובל מכתמים עם SPF70

ביודרמה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי משיק:
Photoderm Spot
קרם הגנה מהשמש לעור הסובל מכתמים SPF70

ביודרמה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי, המשווק על ידי ניאופרם ישראל, ומתמחה ברתימת מדע הביולוגיה לשירות רפואת העור, מציג את Photoderm Spot, קרם הגנה מהשמש לעור הסובל מכתמים עם SPF70, מקדם הגנה גבוה במיוחד המספק הגנה מיטבית במשך היום.

ההנאה מיתרונותיה של השמש יכולה, לעיתים, להכיל גם סכנה פוטנציאלית העלולה לגרום לכוויות, כתמים ואף סרטן. על מנת לצמצם את הנזק הנובע מחשיפה לא בטוחה לשמש, בחירת מסנני קרינה בטוחים שיספקו הגנה לשעות ארוכות, הפכו להיות דבר חיוני שאין שני לו.

Photoderm Spot, הוא קרם הגנה מהשמש המיועד לעור הסובל מכתמי שמש. הקרם מכיל חומרים פעילים ייחודיים (קסיליטול, מניטול, אקטואין ועוד), המסייעים בהגנה מפני כוויות שמש קלות וחומרים המסייעים להאטת ההזדקנות המוקדמת של העור כתוצאה מהחשיפה לשמש. המרקם של הקרם מעניק תחושת רכות ונוחות בעת מריחתו, נמרח בקלות ללא השארת תחושה שומנית על גבי העור. הקרם ללא ריח, היפואלרגני ומבטיח עמידות לאורך זמן.

הוראות שימוש: יש למרוח את הקרם בצורה נדיבה ושווה על גבי העור, לפני החשיפה לשמש ולאחר כל פעילות ספורטיבית כלשהי או שחייה. יש להימרח כל שעתיים מחדש.

רכיבים: פטנט ה- BIOprotection® complex*, האחראי על סיוע בהגנה אופטימאלית מפני פגיעה בתאי העור, קסיליטול, מניטול, אקטואין ועוד.

מחיר: 129.99 ₪, 100 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם

אודות ביודרמה
ביודרמה, אחד ממותגי הדרמו-קוסמטיקה המובילים בעולם, נבנה על בסיס מדע הביולוגיה ומחקרים פיזיולוגיים על העור. מדעני ביודרמה מאמינים, כי הקלה זמנית בלבד איננה מספיקה כדי לטפל ברוב בעיות העור וכי יש ללמד את העור כיצד לאזן מחדש את התהליכים הפיזיולוגיים הטבעיים שלו. לפיכך, הם מציעים פתרון הוליסטי ושיקומי לכל אחד ואחד מסוגי העור. על פי גישה זו, פותחו תכשירי טיפוח והיגיינה, הפועלים בסינרגיה מושלמת בכדי לטפל הן בגורם והן בתוצאה של בעיות העור.
ביודרמה משווק במעל ל-70 מדינות, ורושם צמיחה דו-ספרתית במכירות שנה אחר שנה, כמו כן הוא אחד המותגים הנרשמים ביותר על ידי רופאי עור בצרפת (מקום 3 לפי סקר IMS).
לביודרמה סדרות שונות לטיפול תומך במגוון רחב של בעיות עור, ביניהן:  עור יבש, עור רגיש הסובל מאדמומיות, עור שמן הנוטה לפצעונים ופגמים, הגנה מהשמש לעור בעל צרכים מיוחדים, ועוד.
שירות צרכנים: 1-800-250-255
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget