רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

14 ביוני 2018

כריסטיאנו רונאלדו שגריר חברת אמריקן טוריסטר אמריקן טוריסטר יככב באירוע שיק ושוק 2018 של פנאי פלוס - במסגרת חסות שמעניק המותג בישראל ‎


כריסטיאנו רונאלדו שגריר חברת אמריקן טוריסטר  יככב באירוע "שיק ושוק" 2018  של העיתון "פנאי פלוס"

צילום:  ג'ון ביטטס

אמריקן טוריסטר מעניקה חסות לאירוע שיק ושוק

חברת אמריקן טוריסטר, מבית סמסונייט, החברה השנייה המובילה בעולם המזוודות והתיקים לאחר החברה האם, סמסונייט, היא נותנת החסות באירוע "שיק ושוק" של המגזין פנאי פלוס לשנת 2018. האירוע יערך ביום הקרוב ה 17.6.2018.

במסגרת שיתוף פעולה זה יקבלו 30 הזוכים מזוודת טרולי עליה למטוס 4 גלגלים מסדרת LITEWING המזוודה הרכה הקלה ביותר שיצרה החברה עד כה – 1.5 ק"ג בלבד.

חברת אמריקן טוריסטר היא כאמור השנייה בעולם לאחר החברה האם סמסונייט להוביל את שוק המזוודות והתיקים ושאר פתרונות הנסיעה ביד רמה ובנוכחות של למעלה מ- 90 מדינות ברחבי העולם. החברה משיקה מדי שנה סדרות ייחודיות הן מבחינת עיצוב והן מבחינת שיתופי פעולה עם מעצבים ועם אומני גרפיטי – עיצובים ספורטיביים-ייחודים בצבעוניות עזה, ססגונית, תוססת ומרהיבה לצד איכות והתאמה לצרכי קהל היעד.

ללא עוררין נבחר השנה כריסטיאנו רונאלדו, אגדת הכדורגל והסמל הספורטיבי-האופנתי בעולם, להוביל הקמפיין העולמי של המותג. רונאלדו, הוא השראה למיליונים ברחבי העולם, צעירים ומבוגרים. כישרון הכדורגל שלו, יכולותיו הספורטיביות, האנרגיה הסוחפת, ומזגו הצעיר, כל אלה הפכו אותו לאחד השחקנים החשובים ביותר בעולם הן במגרש והן מחוץ לו. עם למעלה מ- 300 מילון עוקבים במדיות החברתיות השונות – ללא כל ספק הבחירה בו לשגריר המותג הצעיר, הספורטיבי, הצבעוני והתוסס American Tourister לשנת 2018 הייתה אך טבעית.

באירוע שיק ושוק ייחשף הקמפיין אותו מוביל רונאלדו, במסגרתו יוצג כנוסע מתמיד בעולם מביא עמו רונאלדו בכל נסיעה זיכרונות וחוויות. הקמפיין המבוסס על פרסום מאסיבי ברשתות הטלוויזיה וברשתות החברתיות המובילות בעולם כולו. כמו כן תיערך פעילות במסגרתה הקהל מוזמן לנחש מה ארז רונאלדו במזוודות שברשותו ולשתף ב- #AmeriacanTourister and #BringBackMore#
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget