רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

2 במאי 2018

חברת Hisense, הספונסר הרשמי של מונדיאל 2018, משיקה קמפיין חדש ומפגישה בין נבחרת ארגנטינה לבין משפחה ישראלית

עם Hisense דברים טובים יקרו לך!

הכול נשאר במשפחה גם במונדיאל


חברת Hisense, הספונסר הרשמי של מונדיאל 2018, משיקה קמפיין חדש ויוצאת במסר הפונה לקהל המשפחות בישראל – "עם Hisense, דברים טובים יקרו לך!" במסגרת הפעילות משפחה מאושרת תזכה בהגרלה לטוס יחד עם נבחרת ארגנטינה למונדיאל ולהתארח במשחק הנבחרת מול איסלנד 

חברת Hisense עולה בקמפיין חדש ומלהיב במיוחד תחת הסלוגן "הכל נשאר במשפחה", בעלות כוללת של כ-4 מיליון ₪. את הקמפיין מוביל פרזנטור המותג בישראל, שייע פייגנבוים. במסגרת הקמפיין משפחה אחת תזכה בחבילת אירוח הכוללת גם טיסה יחד עם נבחרת ארגנטינה למונדיאל, ואף תתארח במשחק הראשון נגד איסלנד. המשפחה שתגיע למקום השני תבקר בכותל יחד עם חברי נבחרת ארגנטינה ואילו המקום השלישי, יעניק ל-3 משפחות את הזכות להתארח במשחק הידידות בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה. 

הקמפיין יזמין את המשפחות בישראל להירשם לתחרות באתר הייעודי (מיניסייט) ולספר מדוע לה מגיע לטוס למונדיאל. בסוף חודש מאי תתקיים ההגרלה בסופה ייבחרו הזוכים. הקמפיין יעלה בתחילת חודש מאי ויימשך עד לסוף חודש מאי, או אז תתקיים ההגרלה ויכריזו על זוכים. וזה לא נגמר כאן, המשפחה המאושרת תגלה את הזכייה בהפתעה על ידי שייע פייגנבוים, פרזנטור Hisense. 

להלן כתובת המיניסייט: http://worldcup.hisenseil.co.il/p/25394

גיא אדרי, מנכ"ל Hisense ישראל: "כחברה מובילה בתחום הטלוויזיות בישראל, החלטנו, לרגל המונדיאל, לצאת בפעילות הפונה לקהל היעד העיקרי – המשפחה כולה ולהעניק לה את האפשרות לעבור חוויה איכותית ומלכדת. אנו סמוכים ובטוחים כי המשפחה שתזכה במקום הראשון, לצד ארבעת המשפחות הנוספות שיזכו במקומות השני והשלישי, תיקחנה את החוויה הזו איתן לכל החיים".


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget