רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

23 במרץ 2017

אליפות ישראל בגיימינג PRO Game In 2017 יוצאת לדרך

אליפות ישראל בגיימינג PRO Game In 2017 יוצאת לדרך!

בין התאריכים 5-6 לאפריל 2017, בהיכל שלמה תל אביב. מרתון של משחקי הגיימינג המובילים בעולם! פרסים בשווי מאות אלפי שקלים מתחמי גיימינג,כיתות אמן, זירת מוקדמות, SHOWMATCHS שדרה מסחרית של מותגי הגיימינג המובילים בעולם ועוד..

עופר שטרית- יזם ומבעלי חברת כפיים ומיוזמי התחרות אמר היום: "אחרי שהבאנו את פסטיבל ה- GAME IN שנחל הצלחה גדולה, אני שמח להביא את הבשורה הבאה בעולם הגיימינג מחו"ל לישראל, אירוע E-Sport ברמה בינלאומית : GAME IN PRO – אליפות ישראל בגיימינג"

אליפות ישראל GAME IN PRO 2017 היא תחרות הגיימינג הגדולה שנערכה בישראל, יומיים של תחרויות בסבבים שונים, 10,000 מבקרים, 1200 מתחרים, 300,000 צופים Online.
בין התאריכים 5-6 לאפריל 2017 יתקיים לראשונה בישראל אליפות ישראל PRO Game In 2017 בהיכל שלמה תל אביב, המתמודדים יתמודדו ב- 4 קטגוריות שונות: SPORT, SHOOTERS, FIGHTING, MOBA

על הבמה המרכזית יתקיים מרתון של 11 משחקי גמר. לתחרות יגיעו אורחים מחו"ל מעולם הגיימינג, ויפעלו מתחם של GAME ZONE מתחם משחקים פתוחים להנאה, מתחם של אוכל כייף ומנוחה ועוד המון הפתעות לגיימרים....

המשחקים שעליהם יתחרו ב-GAME IN PRO :FIFA 17 , Rocket league, Gears of war4 , Overwatch, Counter Strike GO, Forza Motorsport 6, Battlefield 1, Hearthstone, Dota 2, Killer instinct, League of legends .

היוטיוברים הכי חזקים בישראל יקיימו מפגשי מעריצים ויתחרו באליפות נגד הצופים שיעלו לגמר במשחקים:
 
גיא TV
 
xpinner
 
gamerchannel
 
 

על מחירי הכרטיסים באליפות העולם 2017 GAME IN PRO

כרטיס צופה יום רביעי וחמישי: 99 ₪

כרטיס צופה ליומיים: 169 ₪

כרטיס מתחרה+כניסה חד פעמית: 179 ₪





נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget