רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

6 בספט׳ 2016

מגוון מוצרים ייחודיים לחגי תשרי בחנויות הרשת של משכן התכלת

מפעל הטליתות והתפילין מזמין אתכם ליהנות ממגוון מוצרים לרגל חגי תשרי

משכן התכלת, מפעל הטליתות והתפילין הגדול ביותר בעולם, מציע מגוון מוצרים לכבוד ראש השנה וחג סוכות. חנויות בפריסה ארצית ומחירים

חנויות היודאיקה של מפעל "משכן התכלת", הפזורות בארץ, מציעות מגוון רחב של מוצרים ייעודיים לחגים, כדוגמת: שופרות, הנעות בין 60 שקלים ועד 1,000 ש"ח, פמוטים לנרות, כיסויי שולחן, ודבשיות. לחג סוכות אפשר למצוא, לדוגמא, ספרי תורה לשמחת תורה בטווח מחירים של ארבעים שקלים ועד חמש מאות ש"ח.

המחירים בחנויות משתנים מפריט לפריט אך מציעים טווח מחירים רחב המתאים לכל דרישה, כולל מוצרים יוקרתיים, היכולים לשמש גם כמתנות לחג. בנוסף, במהלך חג הסוכות יתקיימו סיורים במרכז המבקרים של מפעל משכן התכלת היושב בבאר שבע והציבור מוזמן להגיע ולקחת חלק בתהליך הייצור של הציצית, הטלית והתפילין.  

מפעל משכן התכלת, השוכן באזור התעשייה "עמק שרה" שבבאר שבע, הוא מפעל הטליתות והתפילין הגדול ביותר בעולם והיחיד שמייצר את הטלית על כל שלביה, משלב הפרדת הצמר ועד המוצר הסופי. במקום שוכן גם מפעל תפילין חדש המאפשר למבקרים לקחת חלק בעבודת סופר הסת"ם, עיבוד העורות והכנסת הפרשיות לבתי התפילין.

כתובת: רחוב הקוצר 8, עמק שרה באר-שבע,
חנות המפעל: 08-6259605
לתיאום סיורים: 08-6259627.

  -------------------------------------------------------------------------------------------------------


אודות חברת משכן התכלת: חברת "משכן התכלת" היא יצרנית הטליתות והציציות הגדולה ביותר בעולם, והיחידה שמייצרת את הטלית על כל שלביה. כמו-כן החברה מייצרת תפילין משלב ייצור הבתים ועד סגירת הפרשיות. היא נמצאת בפארק התעשייה "עמק שרה" בבאר-שבע. במפעל כ-260 עובדים המייצרים מידי חודש אלפי טליתות מסוגים, גדלים וגוונים שונים -- כולם על פי ההלכה כמובן. מרכז המבקרים שהוקם במפעל מציע למבקרים חוויה מיוחדת של התחקות אחר התהליך המורכב והמרתק של ייצור הטלית על כל שלביו. 
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget