רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

20 במרץ 2016

Plantur 39 - פיטו קפאין שמפו לשיער דק ודליל לנשים מגיל 40 ‎


Plantur 39  - פיטו קפאין שמפו לשיער דק ודליל
לנשים מגיל 40 ואילך, להגנה על השיער
 ולטיפול בשיער דלילאל תחששי משיער דק ודליל!




לפני גיל המעבר השיער שלך מוגן, החל מגיל 40 ואילך השיער עשוי להפוך חלש ודליל יותר, הקרקפת הופכת גלויה וקו השערה נסוג.
במחקרים מדעיים הוכח כי הקפאין משפיע על הקרקפת ועל סיב השערה, מגן על השיער ומסייע בטיפול בשיער דליל.

יחידת המחקר של ד"ר וולף מגרמניה פיתחה את קומפלקס הפיטו-קפאין שבסדרת מוצרי Plantur 39 – שילוב ייחודי של קפאין ומרכיבים צמחיים כדוגמת תמצית סויה ותמצית תה לבן. מרכיבים צמחיים אלה עשירים בפיטופלבונים והם מסייעים בהגנה על הקרקפת ותומכים בפעילותה התקינה. קומפלקס הפיטו - קפאין הייחודי חודר לסיב השערה לאחר השהייה של 2 דקות בלבד ובכך תורם למראה שיער בריא ומלא
 ומסייע בהגנה על השיער ובטיפול בשיער דליל. פלנטור 39 הוא המותג הנמכר ביותר בגרמניה בקטגוריית המוצרים לטיפול בשיער דליל בנשים (נילסן 2015, Mass market, גרמניה)

מתי מומלץ להתחיל להשתמש ב Plantur 39 ?
מומלץ להתחיל להשתמש במוצרי Plantur 39 כדי להגן על השיער עוד לפני גיל המעבר, החל מגיל 40 ואילך. עם זאת, אין זה מאוחר מדי להתחיל להשתמש במוצרים גם בגיל מבוגר יותר.

האם שתיית קפה יכולה לסייע בטיפול בשיער דליל?
כיוון ששתיית קפה עוברת דרך מערכת העיכול, רק כמות קטנה מאוד של קפאין יכולה להגיע לסיב השערה ולקרקפת. אפילו שתיית 50 כוסות קפה ביום אינה מספיקה למטרה זו.

Plantur 39 – פיטו קפאין שמפו לשיער דק ודליל –Plantur 39- Phyto Caffeine Shampoo for fine, brittle hair

מעורר את השיער והקרקפת בזמן החפיפה, להגנה על השיער ולטיפול בשיער דק ודליל.
תיאור המוצר: הקפאין שבשמפו זה חודר לסיבי השערה בזמן החפיפה תוך 2 דקות בלבד ובכך מחזק את סיב השערה, מגן על השיער  ומסייע בטיפול בשיער דליל. השמפו מכיל רק מעט מרכיבים מרככים, זאת כדי להבטיח שנפחו יישמר בעת העיצוב. מרכיבים צמחיים נוספים יסייעו בהגנה על הקרקפת וייתמכו בפעילותה התקינה.
הוראות שימוש: להקציף מעט שמפו על שיער רטוב, להשאיר במשך 2 דקות ולשטוף היטב. יש להשתמש בשמפו מדי יום ובאופן קבוע.
מחיר: 64.90 ₪ , לתכולת: 250 מ"ל.

מוצרים נוספים בסדרה:
פיטו קפאין שמפו לשיער צבוע או פגום, פיטו קפאין טוניק- נוזל לחיזוק סיב השערה.

ניתן להשיג ברשת סופר פארם, רשת ניו פארם ובתי מרקחת פרטיים

אודות ד"ר וולף – גרמניה
חברת ד"ר וולף נוסדה בשנת 1905 בגרמניה. מיום היווסדה התמקדה החברה בפיתוח מוצרי טיפול וטיפוח לעור ולשיער. המוצר הראשון לטיפול בשיער דליל בגברים הושק בגרמניה כבר בשנות ה- 30 ולימים התמקצעה החברה במוצרים ייעודיים לטיפול בשיער דליל בגברים ובנשים תחת המותגים אלפסין ופלנטור. כיום מנוהלת החברה ע"י דור רביעי למשפחת וולף הוותיקה, עם מחזור מכירות שנתי של מעל 240 מיליון יורו בשנת 2014 ונציגויות חובקות עולם. חברת ד"ר וולף פועלת בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות רבות ומכוני מחקר רבים ברחבי אירופה. מותגי אלפסין לגברים ופלנטור 39 לנשים הם הנמכרים ביותר בגרמניה בקטגוריית המוצרים לטיפול בשיער דליל בגברים ובנשים בהתאמה (נילסן 2015, Mass market, גרמניה). עד חודש אפריל 2015, מכר היצרן למעלה 100 מיליון בקבוקי שמפו קפאין לכל רחבי העולם.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget