רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

23 במרץ 2016

בני המשפחה של הסלבס בקמפיין רשת גלי - נא להכיר את הבת של גלית גוטמן, אחות של אסי עזר, הילדים של ליאור נרקיס ואחות של שירלי בוגנים

הפרזנטורים המשפחתיים של רשת גלי:

רשת גלי יוצאת בקמפיין קיץ 2016  "גלי זה לכל המשפחה"  בהשתתפות בני משפחה של סלבס :

  • אמה גוטמן - הבת של גלית גוטמן 
  • נופר בוגנים - האחות של שירלי בוגנים
  • מיכל עזר - האחות של אסי עזר
  • דיוויד ואליה נרקיס - בניו של ליאור נרקיס 

היקף ההשקעה במהלך: 3 מיליון ₪
אמה גוטמן
צילום: דניאל קמינסקי

אמה גוטמן - הבת של גלית גוטמן, נופר בוגנים - האחות של שירלי בוגנים, מיכל עזר - האחות של אסי עזר ודיוויד ואליה נרקיס - בניו של ליאור נרקיס  נבחרו כפרזנטורים של רשת גלי, ויובילו את קמפיין אביב קיץ 2016.

את הקמפיין שיעלה לקראת חג הפסח, בהשקעה הנאמדת בכ 3 מיליון ₪, יערוך משרד הפרסום ענבר מרחב,  והוא  כולל בין היתר: תשדרי טלוויזיה שיעלו בערוץ 2 וערוץ 10,  בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים,  ובנקודות המכירה.
 הפרזנטורים נבחרו בקפידה ולאחר אודישנים שכללו כ – 100 נבחנים:

אמה גוטמן
בת ה 11 עושה רושם שהולכת בצעדי אמה הדוגמנית הוותיקה והמגישה גלית גוטמן. אמה התחילה לדגמן לפני כחצי שנה את הקמפיין הראשון שלה קטפה כאשר נבחרה לדגמן לרשת סולוג וזהו הקמפיין השני. אביה של אמה הוא הצלם הידוע זיו קורן.

נופר בוגנים בת ה 29, אחותה הצעירה של הדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים, צעירה ממנה ב 13 שנה. נופר היא צלמת מקצועית המתמקדת בחללים ובביוטי ועכשיו נוכל לראות אותה גם  בפרונט ולא רק מאחורי העדשה... זהו הקמפיין הראשון של נופר.

מיכל עזר בת ה 42 , אחותו של איש הטלוויזיה אסי עזר.  מיכל היא אושיה ובלוגרית מובילה בעולם האופנה. הבלוג שפתחה לפני כ 7 שנים: Stripes & Pearls נחשב לאחד הבלוגים המובילים וזכה לכותרת "אנה ווינטור, מאחורייך". גם לה זהו קמפיין ראשון.

דיויד ואליה נרקיס – דיויד  בן 5.5  ואליה  בן ה 4.5 הם בניו של הזמר ליאור נרקיס ורעייתו ספיר. בגילם הצעיר יככבו השניים בקמפיין ראשון לרשת גלי. 

סיגל כספי סמנכ"ל השיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי מסרה: "בזירה התחרותית והצפופה בתחום ההנעלה גלי היא רשת הפונה לכל המשפחה ומציעה מגוון גדול של מותגים אופנתיים  ואיכותיים במחירים   משתלמים ללקוח.
בקיץ זה בחרנו לצאת בקמפיין אשר שם דגש על ערכי המשפחה ולכן בחרנו בפרזנטורים בני משפחה של אושיות מפורסמות.

לדבריה: "הקמפיין מחובר לחייהם האמיתיים של הפרזנטורים: אמה גוטמן מופיעה כשהיא מתאמנת בהליכת דוגמנית על ספסל שיווי משקל, נופר בוגנים מצלמת את קולקציית הנעליים החדשה, מיכל עזר מעלה פוסט אופנה בבלוג שלה ודיויד ואליה נרקיס הקטנטנים משתעשעים על ווספה לילדים".

עוד מסרה כספי: "הפרזנטורים משקפים טווח גילאים רחב, בהתאם לתמהיל המוצרים ברשת גלי,  אשר פונה לכל המשפחה  ". 

חברת גלי הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והייתה רשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת , בהתאם למגמות ולטרנדים העולמיים ובהתאמה לצרכן הישראלי. החברה  מעצבת, מייצרת ומשווקת את המותג גלי ומהווה גם בית למותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר , לי קופר, דוקרס ועוד. הרשת מונה 74 סניפים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget