רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

1 בפבר׳ 2016

רק לילדים בקניוני עופר : זוג כרטיסים למחזמר הקלאסי והאהוב "עוץ לי גוץ לי" ב-60 ₪ בלבד (במקום ב-310 ₪).‎

מבצע תרבותי בקניוני עופר בשיתוף תיאטרון הקאמרי: "עוץ לי גוץ לי" המחזמר האהוב לילדים מבית הקאמרי במבצע בלעדי ללקוחות קניוני עופר
צילום: יח"צ הקאמרי

זוג כרטיסים למחזמר האהוב "עוץ לי גוץ לי" ב-60 ₪ בלבד! בקניה בסך 149 ₪ ומעלה בחנויות הקניון בין התאריכים 14-18.2.2016


קניוני עופר יוצאים במבצע לקראת חג פורים וחופשת הפסח, במסגרתו יעניקו שובר לכל הקונה בחנויות הקניון ב- 149 ₪ ומעלה, בין התאריכים 14-18.2.16, המאפשר לו לרכוש זוג כרטיסים למחזמר הקלאסי והאהוב "עוץ לי גוץ לי" ב-60 ₪ בלבד (במקום ב-310 ₪).


ההצגות יתקיימו במהלך חג הפורים וחופשת הפסח, בתאריכים 24-25.3 וב-26-27.4, בתיאטרון הקאמרי בת"א. המחזמר "עוץ לי גוץ לי" הינו מחזמר לילדים ולכל המשפחה מאת אברהם שלונסקי ודובי זלצר, עפ"י גירסת ההצגה המקורית של יוסי יזרעאלי ובבימויו של רוני פינקוביץ'. המחזמר הינו קלאסיקה אהובה שדורות רבים גדלו עליה.

המבצע יתקיים ב-14 קניונים ברחבי הארץ המשתייכים לקבוצת קניוני עופר: עופר הקריון קריית ביאליק, עופר גרנד קניון חיפה, עופר לב חדרה, עופר השרון, עופר רמת אביב, עופר

הקניון הגדול פתח תקווה, עופר סירקין, עופר נווה מרום, קניון עופר הגבעה – גבעת שמואל, עופר קניותר – נס ציונה, עופר רחובות, עופר לב אשדוד, עופר קניון אדומים, עופר בילו סנטר.



המעוניינים בכרטיסים נוספים, יוכלו לרכוש במחיר של 59 ₪ לכרטיס.


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget