רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

8 במאי 2015

הדוגמנית הבינלאומית גורג'יה מיי ג'אגר - תככב בישראל

הדוגמנית הבינלאומית גורג'יה מיי ג'אגר,  ביתם של אליל הרוק מיק ג'אגר ודוגמנית העל לשעבר ג'רי הול תוביל בישראל את קמפיין ההשקה  של מותג התכשיטים הטרנדי:  THOMAS SABO

מיי ג'אגר, בתם של הזמר האגדי מיק ג'אגר (סולן הרולינג סטון) ודוגמנית העל לשעבר ג'רי הול, תוביל בישראל את קמפיין ההשקה למותג הבינלאומי לתכשיטים כסף - תומס סאבו, אשר ישווק ברשת אימפרס, רשת לשעונים ותכשיטים. .

מיי ג'אגר
 בת ה-22 היא הפרזנטורית  הבינלאומית של המותג תומאס סאבו. בעלת אזרחות בריטית, אחת משתי בנותיהם של מיק ג'אגר וג'רי הול.  היא נחשבת  להצלחה בעולם הדוגמנות וסימן ההיכר שלה  הוא הרווח בשניים ,בעלת מראה רוקיסטי אשר עומד בהלימה עם המותג המזוהה עם עולם הרוק. היא  הספיקה לככב בלא מעט קמפיינים למותגי אופנה מובילים, כמו: שאנל, מיו מיו, ורסצ'ה, ויוויאן ווסטווד, אנג'ל לבית טיירי מוגלר, רימל ומתפקדת כבר כמה עונות בתור הפנים של הדסון ג'ינס.

לצד קריירת דוגמנות אינטנסיבית, מחזיקה ג'אגר בזוגיות רבת שנים עם הצלם והדוגמן ג'וש לדלאו וחברותיה הטובות ביותר, הן סוקי ווטרהאוס וקארה דלווין. גורג'יה הספיקה להופיע בעמודי המגזינים המובילים והנחשקים בעולם: i-D ווג רוסיה, ואניטי פייר, ווג פריז, ווג איטליה, אינטרוויו, ווג סין, W, ווג ועוד.

בישראל יעלה הקמפיין בכיכובה במהלך חודש מאי 2015, לרגל השקת המותג בישראל. הקמפיין יכלול בין היתר שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ומגאזינים ופעילות ברשתות החברות. 

תומאס סאבו הוא מותג תכשיטי הכסף, הראשון בעולם. המותג הוקם בשנת 1984 ונמצא עד היום בבעלותו של תומאס סאבו, מכתיב ויוצר מגמות בעולם העיצוב. המותג נמכר בכל חמש היבשות, ב- 75 מדינות ,מוצריו נמכרים ב- 250 חנויות בוטיק של המותג ברחבי העולם ובכ- 2,600 נקודות מכירה. המותג משווק  גם  במרבית חברות התעופה ובחנויות הדיוטי פרי המובילות. אחרי השוק היפני שנפתח לפני כחמש שנים,  ישראל הינה היעד החדש בה נוחת המותג לאור הגידול בביקושים לתכשיטי כסף אופנתיים.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget